مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از افتتاح یک باب جایگاه عرضه سوخت دراستان خبر داد و گفت: با راه اندازی این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه به ۸۲ باب افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  به مناسبت دهه کرامت جایگاه عرضه سوخت "سپنتا" در شهرستان الیگودرز با حضورنماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، روسای ادارات و مسولین این شرکت افتتاح و به بهره برداری رسید.

پیمان بهرامی مدیر این شرکت با بیان خبر فوق، افزود: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به هم استانی‌های عزیز می‌باشد، با راه اندازی جایگاه عرضه سوخت سپنتا، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان لرستان به ۸۲ باب می‌رسد.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی با افتتاح این جایگاه دوازده فرصت شغلی برای افراد این شهرستان ایجاد شده و امیدواریم با بهره برداری از این جایگاه شرایط بهتری برای ارائه خدمات در جهت سوخت رسانی به مصرف کنندگان فراهم شود.

همچنین مراد دالوند معاون بازرگانی این شرکت در مراسم افتتاح این جایگاه اظهار داشت: این پمپ بنزین با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین در مجموع، به رقمی بالغ بر شش میلیار ریال توسط بخش خصوصی تامین و احداث شده است.

دالوند افزود: جایگاه مذکور دارای۳ سکوی بنزین معمولی و سوپر و مجهز به شش تلمبه چهار نازله جهت ارائه سوخت به خودرو می‌باشد.

انتهای پیام/د

افتتاح هشتاد و دومین جایگاه سوخت منطقه لرستان به مناسبت دهه کرامت

 

برچسب ها: نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.