نشست مطبوعاتی سریال «گاندو» با حضور عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان سریال موفق «گاندو» عوامل این مجموعه تلویزیونی از جمله جواد افشار کارگردان، مجتبی امینی تهیه‌کننده، وحید رهبانی، پندار اکبری، پیام دهکردی، مجید نوروزی، عرفان ابراهیمی (بازیگر) و ... در واحد ارتباط مردمی ۱۶۲ با مردم گفت‌وگو کردند.

عوامل و بازیگران سریال «گاندو» پس از گفت و گو با مردم در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

افشار: هیچ حاشیه امنی برای مسئولان ما وجود ندارد

جواد افشار در ابتدای این نشست با بیان اینکه احساس می‌کنم «گاندو» در همه ابعاد موثر واقع شد، گفت: من در روز‌های ابتدایی گفتم که سریال «گاندو» برای مردم است و مجموعه‌ای است که وابستگی به جایی ندارد و از همه عوامل دستگاهی که در کنار ما بودند، سپاسگزارم.

این کارگردان درباره حذف ناگهانی مرجان (سارا خوئینی‌ها) افزود: ما در قصه همه افراد را آوردیم تا به مایکل برسیم و رفته رفته با رسیدن به مایکل افراد را از کارمان حذف کردیم.  مرجان هم جزو کسانی بود که توانست از حلقه مایکل فرار کند، اما شاید در پرونده دیگر پیگیری شده است.

افشار درباره ایفای نقش بازیگران در این سریال گفت: همه مردم از تک تک بچه‌های ما مثل وحید در نقش محمد و دیگر دوستانش استقبال کردند و حتی در تماس‌هایی که داشتند نگران ساخت سری دوم این سریال و حضور همین بازیگران در فصل دوم آن هستند.

وی درباره موضوع برجام در سریال گفت: ما در جایگاه هنری هستیم و نمی‌توانیم درباره برجام صحبت کنیم. اما درباره برجام این را باید گفت چهل سال پس از انقلاب نشان داد که ما پای کار هستیم و آمریکا عهد شکن است که در برجام این موضوع روشن شد.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

کارگردان مجموعه «گاندو» درباره بودجه این سریال گفت: من پیش‌تر سریال «آنام» را با بودجه دولت ساختم اما کل بودجه سریال «گاندو» را سازمان صدا و سیما پرداخت کرده است. وقتی سریال آنام را کار کردیم، پراید بیست میلیون بود. اما حالا بودجه سریال «گاندو» تنها سی درصد بیشتر از آن سریال است و فکر نمی‌کنم بیشتر از هفت میلیارد بوده باشد.

افشار در ادامه درباره سفر چین و حضور خودشان به عنوان بازیگر گفت: سفر چین بخشی از قصه است و من جزو معدود کارگردان‌هایی هستم که بیشترین سفر‌های خارجی را داشتم و اگر دیدید که من یا تهیه کننده بازی کردیم به خاطر صرفه جویی در هزینه‌ها بود، حتی مدیر تصویربرداری ما و .. جلوی دوربین رفتند و از آن‌ها بازی گرفتیم. باید به دلیل اتفاقاتی که در پرونده رقم می‌خورد به یکی از کشور‌ها می‌رفتیم، برای این که هزینه‌ها کمتر شود ما چین را انتخاب کردیم. شاید اگر سفر به کانادا داشتیم، دست ما بازتر می‌شد و به واقعیت نزدیک‌تر بود.

وی ادامه داد: هیچ حاشیه امنی برای هیچ مسئولی نباید وجود داشته باشد، «گاندو» این هشدار را داده و خواهد داد. عصر رسانه دیوار‌ها را شیشه‌ای کرده و باید آنقدر ماهر باشد که از نگاه‌ها به دور باشد. «گاندو» این هشدار را می‌دهد که نیرو‌های امنیتی ما چشمانشان باز است و آن‌ها را خواهند دید. در منافع ملی و امنیت ملی خط قرمزی وجود ندارد و مسئولان ما حواسشان را جمع کنند و سوژه به ما ندهند.

امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

مجتبی امینی تهیه‌کننده این سریال بیان کرد: «گاندو» با تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که دوستان در جریان هستند به سرمنزل رسید. ما گاهی ذهنمان درگیر بود که کار چگونه پخش خواهد شد و حالا خیالمان راحت است که کار تمام شده است و سربلند شدیم.

وی بیان کرد: بخش های فصل دوم «گاندو» را طراحی کرده ایم. ما چندین سوژه را انتخاب کرده ایم که به آن بپردازیم چرا که این موضوع دغدغه مردم است و این سوژه ها اولویت سریال گاندو را مشخص خواهد کرد. ما فقط به آن دسته از دوستان می گوییم که عملکرد خود را درست کنند.

وی ادامه داد: یکسال تحقیق و پژوهش این کار طول کشیده و چندین بار بازنویسی شده است چرا که حساسیت‌ داشتیم تا نگارش متن براساس آن شکل بگیرد. تمام پرونده‌ها واقعی بوده و کار براساس آن شکل گرفته است.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

امینی گفت: تمامی قرارداد‌ها در رسانه ملی مشخص است و سریال‌ها دارای رده بندی هستند. مجموعه ما با بودجه سریال (ب) ساخته شده است. همچنین این کار در سال گذشته تولید شده و همه موارد آن در سال گذشته در نظر گرفته شده بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا اکثر دیالوگ ها شعاری بود، گفت: شعار چیز غلطی در سریال نیست و ما هم شعار و حرف مردم را زدیم.

وی در ادامه درباره صحبت‌های روز گذشته سخنگوی امور خارجه درباره تکمیل نبودن اسناد امنیتی سریال «گاندو» بیان کرد: هیچ نهادی نمی تواند ادعا کند که اطلاعاتش از سپاه درباره پرونده جیسون رضاییان کامل‌تر است.

امینی در ادامه درباره روند تولید و زحمت همکاران تدوین خود گفت: تیم تدوین ما شبانه روز کار می‌کردند و خواب نداشتند. خیلی از دیالوگ ها در همان روز تدوین جا‌به‌جا شد یا از کار آن بخش را کم کردیم.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

وی افزود: مزدی که از مردم گرفتیم شگفت آور بود و این موضوع نشان می دهد که اگر حرفی از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند. بچه‌های سریال «گاندو» با تمام وجود به سریال پرداختند و این خلوص بچه‌ها به کام مردم نشست و کار دیده شد.

امینی ادامه داد: جای سریال استراتژیک در رسانه ما خالی بود و واقعا خدا را شکر می کنم که توانستیم از خیلی از مرزها خارج شویم و‌ شاهد کار خوبی مثل گاندو باشیم.

وی ادامه داد: برای همه عیان است که همه اتفاقات از سوی سپاه رقم خورده است و اطلاعات محرمانه‌ای به ما نرسیده است و آن چیزی که قابل تصویر بوده را دراماتیزه کردیم.

نویسنده «گاندو»: سریال براساس یک پرونده واقعی بود

پس از صحبت‌های کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «گاندو»، آرش قادری نویسنده این سریال درباره این موضوع که ۸۰ درصد متن واقعی نیست، اظهار کرد: تیتری که از مصاحبه من منتشر شد واقعی نبود. ما کارمان بر اساس یک پرونده واقعی بود، اما ما برای درام و قصه مجموعه نیاز به داستان داشتیم. در پرونده جیسون رضاییان همه اتفاقاتی که شاهد بودید مو به مو رقم خورده است. ما چند پرونده واقعی داشتیم که باید آن‌ها را با رابط و قصه به هم مرتبط می‌کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: اگر بنا به تکذیبیه است من تکذیب می‌کنم و ۸۰ درصد از کار ما واقعی است و اگر آن ۲۰ درصد هم بیان نشده برای این است که شاید دیگر اجازه بیان کردن آن را نداشتیم.

نویسنده این مجموعه افزود: ما پنج نسخه بازنویسی و چیزی حدود ۵ هزار صفحه بازنویسی داریم.

جواد افشار ادامه داد: وظیفه یک نویسنده این است که کار را دراماتیزه کند، اگر قرار باشد مو به مو آن ساخته شود، مستند تلویزیونی است. اما باید کار درام داشته باشد.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

دهکردی: امثال گاندو باید زودتر ساخته می شد

پیام دهکردی افزود: در خصوص بازی در نقش جیسون رضاییان به من پیشنهاد شد که چند فیلم درباره آن ببینم، اما خودم مانع شدم. من نقش جیسون رضائیان رابازی نکردم من نقش تمام خائنان این سرزمین را بازی کردم که یا از ایران رفته اند یا هنوز در کشور هستند.

وی افزود:امثال گاندو باید زودتر ساخته می شد تا خواب دزدان و خائنان را آشفته کند. گاندو نشان داد می توان ظاهری موجه داشت اما خائن به ملت و کشور بود.

دهکردی ادامه داد:سریال «گاندو» فقط ۲۰ درصد از هیولاهای تغذیه شده از خارج از کشور را نشان داد. مردم تشنه صداقت و شفافیت هستند و گاندو این کار را با موفقیت انجام داد.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم

وحید رهبانی نیز در ادامه مراسم گفت: وقتی این چند روز استقبال خوب مردم را دیدم تپش قلب گرفتم و خوشحالم؛ اینکه می‌گویید من بازی تختی داشتم، فکر می‌کنم استقبال خوب مردم آن را از بین برده است. من بازیگر نیستم؛ کارگردانم و این افتخار را دارم که در نقش محمد و در گاندو بازی کنم.

رهبانی: افتخار می‌کنم نقش محمد را بازی کردم/ نویسنده «گاندو» تخیلی بودن سریال را تکذیب کرد/ امینی: فصل دوم «گاندو» ساخته می‌شود

خسرو شهراز بازیگر این سریال گفت: «گاندو» و شخصیت شهیدی برای من کار ویژه و دلچسبی بود که دنیای خاص خودش را داشت و افتخار می کنم  در کنار دوستانی کار کردم که بودن در کنار آنها لذت بخش بود.

وی ادامه داد: سن بازیگران بر اساس واقعیت بود و نگران این بودیم که مردم ارتباط برقرار نکنند اما این اتفاق رخ نداد و مردم همه بازیگران را دوست داشتند.

نوروزی:من سلبریتی امنیتی نیستم

مجید نوروزی ادامه داد: چندی پیش کامنتی برای من گذاشته شد که من را سلبریتی امنیتی صدا کردند اما من بازیگرم و عضو هیچ ارگان و نهادی نیستم.

عرفان ابراهیمی درباره حضور خود و رسیدن به نقش خود گفت: این ترکیب تئاتری و ترکیب بازیگران بسیار کمک کار ما بود، البته در کنار ما دوستان نیروهای امنیتی هم بودند.

حامد محسن‌پور در ادامه بیان کرد: این کار سختی‌های خودش را داشت، این سریال یک کار استراتژیک است و در این نوع کار شعار و کلیشه وجود دارد، اما به عقیده من ما به بهترین شکل و بهترین حالت‌‌ به آن اهدافی که داشتیم رسیدیم در حدی که دوستان ما در خارج از کشور صفحات خودشان را بستند‌.

وی ادامه داد: اگر همدلی دوستان نبود این کار با چنین هزینه کمی ساخته نمی‌شد.هزینه ها کمتر از آن چیزی است که برآورد شده و قطعا کمتر از دیگر سریال‌ها خواهد بود.

امینی در پایان از همه عوامل این فیلم و همکارانی که در کنار گاندو ایستادند، تشکر کرد.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
*سلام. این فیلم بااینکه ازروی یک پرونده ی واقعی ساخته شده است. بازیگرانش خیلی عالی توانسته اند نقش بازی کنند.*
Iran (Islamic Republic of)
طهورا
۰۰:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۸
توی کلمه معرکه بودی محمد و البته همه ی عوامل سریال.
Iran (Islamic Republic of)
Elahe
۱۷:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
فیلم درجه یک بود.مخصوصا بازی آقای وحید رهبانی.اجرتون باخدا.ممنونم از عوامل سریال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
عااااالی بود.واقعادمتون گرم واجرتون باامام زمان.واقعافقط میتونم بگم عااالی بود.سریالی بودکه بعدازمدتهاهمه اعصاخانواده هاازجمله خانواده خودم روروبه روی تلوزیون میکشوندوواقعاهمه ماهامشتاق قسمت بعدی این سریال بودیم به محض اینک تموم میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
عاااااااااالی بودگاندو عاااااالی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۸
عالی عالی عالی. مردم تشنه شفافیت اند ان شالله که این سریال ها بیشتر شود
India
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
باسلام،دست مریزاد به همه عوامل عالی بودید،خصوصا آقای رهبانی...آقا وحید عالی بودی عالییییی...خسته نباشی.لطفا تو فصل بعدی هم باش
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۵:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
با سلام
تقوا و تخصص
در کنار هم منجر به آن شد که سربازان گمنام امام زمان عج را بیش از پیش محبوب تر سازد.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ببینید من فکر می کنم همین تیترهایی هم که الان در برخی خبرگزاری های خارجی می زنند و این سریال را تخیلات و غیرواقعیات می دانند همان نفوذی ها و جاسوس های دشمن هستند که لحظه ای از تلاش برای تضعیف انقلاب ما دست بر نمی دارند. این سریال آغازی تاریخی برای به تصویر کشیدن اقدامات آمریکا و هم پیمانانش در خاک ایران است. به نظر من آینده ای روشن داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
عالی عالی عالی بابا ایول
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۰۸:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
از بیانش قاصرم شما درجه یک بودید خصوصا محمد محمد محمد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
دمتون گرم خدا قوت به نیروهای امنیتی کشورمان ایران توی این گرونی ها و پایمال شدن خون شهیدان توسط یک سری انقلاب نما واقعا خدا پشت و پناه این جوانان امنیتی کشورمان. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
خداوندخیرتان بدهد که این مسائل رابرای مردم بازگوکردیدازاین مسائل درمملکت زیاد است انشاالله درسریال های بعدی مردم رااگاه تر کنید که سربازان گمنام امام زمان گمنامند
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی موثق اردلانی و قزلگچی
۲۳:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عالیی بود خوشم اومد از برادران اطلاعات خسته نباشید امید وارم
ک ساخت دوم سریال بهتر از قبلی باشه دلم میخواد انقدر ای ن این سریال هم خوب باشه ...
Iran (Islamic Republic of)
عبد
۲۳:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ترنم
۲۳:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عالی بود. درود برغیورمردان این مرز وبوم. سربازان گمنام امام زمان.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عالی بود عالی.دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۲:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام
واقعا سریال خوبی بود .حیف شد تموم شد . چقدر غرورآفرین بود .
واقعا بع بازیگران و دست اندرکاران این سریال هم باید دست مریزاد گفت و به شجاعت آنها هم بالید .
ساخت چنین سریالی و بازی در آن هم واقعا شجاعت و جسارت میخواست .
آقای افشار و .... تمامی عوامل
و آقای رهبانی و ... تمامی بازیگران
ما همه به شما افتخار میکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
احسان ایمانی
۲۲:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ضمن تشکر بی کران از عزیزان گمنام، از قسمت که محمد به چهار زبان با تسلط کامل حرف زد جدا احساس غرور کردم و افتخار میکنم که ما چنین دستگاه اطلاعاتی قوی داریم آنجا که محمد جاسوس کا کار کشته سیا را کیش و مات کرد. درود بر شرافتشان سربازان با نام و نشان امام.زمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بهترین سریالی بود که تا حالا دیدم آفرین به حمتون مخصوصن رفتار مقتدرانه وغرور آمیز آقا محمد در مقابل مایکل هنگام تبادل مایکل. کاش تمام مسئولین اینگونه بودند...
Iran (Islamic Republic of)
محمد ب
۱۹:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشید خدمت همه دست اندر کاران سریال گاندو مفتخرم در کشوری زندگی میکنم که سربازان گمنام امام زمان درسایه ولی فقیه با اطاعت از خدا محافظ این سرزمینند.در دو قسمت اخر خیلی پای فیام گریه کردم که چرا یه شخص پس فطرت جاسوس که اینقدر با خون دل بچه های این مرزو بوم گرفته شد باید پس داده شود کاش بعد از بازجویی از او او تکه تکه میشد تا دیگر کسی فکر احمقانه ای برای ایران به سرش نزنه
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۸:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ضمن خسته نباشید به همه دست اندرکاران و عوامل سریال جذاب گاندو ، تداوم ساخت چنین سریال های جذاب و روشنگرانه را خواستارم
Singapore
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا فیلم عالی و تاثیرگذاری بود من واقعا به کشور به نیروهای انقلابی که با این شجاعت از کیان امنیت کشورشان دفاع می کنند و غرور ملی و فرهنگ مقاومت کشورمان به رخ جهانیان می کشند افتخار می کنم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کاش سیاسیون هم مثل بچه های امنیت بودن
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۱۷:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا عالی بود و لذت بردم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
یک سریال خیلی عالی بود واز یک تا صد بهش صدویک میدهم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
آقای رهبانی. خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خدا بهتون عزت بده که عزت و اقتدار ایرانو نشون دادین..
و ان شاءالله هرچه زودتر همه خائنین چه داخل کشور چه خارج جواب کاراشونو ببینن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
دست مریزاد عالی بودین..‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خدا قوت
کارتون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند تایبادی از استان خراسن رضوی
۱۴:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
فیلم گاندو فوق العاده بود . هم خسته نباشید می گم . احساس غرور کردم . خدا خیرتان بده و تنها فیلمی بود هم خود فیلم و هم بازپخش آن و حتی تکرار بازپخش آن را نگاه کردم . خلاصه منتظر فیلم های این چنینی از شما بزرگواران هستیم . یا علی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
احسنت به بچه های اطلاعات سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ما هم به بازی و فیلم گاندو افتخار میکنیم. چقدر سربازان گمنام وطن برای ما جانفشانی میکنن و ما غافلیم.
ممنون از همه پاسدارن حریم انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا گاندو قشنگ بود دست همگی درد نکنه نشون دادند که جوانان ما میتوند ادامه دهنده راه شهدا باشند و آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه امیداوارم در عمل هم چنین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۱۱:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
من از سریال گاندو فقط نقش خانم کمند امیر سلیمانی و آزیتا ترکاشوند را دوست دارم
France
مسعود
۱۱:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بدون شک تنهاعاملی که باعث شدبعدازده سال به تماشای سریالی بنشینم موضوع سخت وشکننده و بی پروای گاندو بود.سپاس از همه ی عوامل ودرودبه همه سربازانی که نقش اصلی رادراین جامعه ایفامیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سریال گاندو عالی بود عالی خسته نباشید امیدوارم ادامه پیدا کنه واقعا خدا قوت عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کاش صحبن های مردم پای 162 هم پخش میشد که ببینیم چه سپلاتی پرسیده شده از بازیگرلن سریال توسط مردم
-
حسن
۱۰:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
این فیلم احساس غرور به ایرانی داد و همه مردم را امیدوار نمود و زحمات برادران سپاهی واطلاعات به معرض نمایش گذاشته شد ممنون از تهیه کننده وکارگردان و دست اندارکاران این برنامه و همچنین از صداو سیما
Netherlands
علی
۱۰:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
گاندو واقعاً عالی بود از توضیحات سخنگوی وزارت خارجه متاسفم اتفاقا وزارت خارجه باید کمی تقوا و درایت چاشنی کارهاش می کرد و الان هم باید بکنه، باید همه مسئولان بفهمند که چشم مردم تیز بین هست و همه ابعاد پنهانی خدمت یا خدای ناکرده خیانت احتمالی رو رصد می کنه، گاندو نیاز امروز جامعه ایران در تمام زمینه هاست و کاش با سرعت و جسارت و بی تعارف در همه ابعاد مملکت مستند سازی کنه، چون به قدری واقعی بود که به مستند شباهت داشت تا فیلم، اگرچه فیلم و سریال واقعی بسیار عالی و زیبایی بود، از تمام عوامل تهیه کننده و بازیگران و ... متشکرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام به همه عزیزان.عالی.بسیار عالی.خدارو شکر که عزیزانی داریم که چشمشان عقاب و چنگشان شیر برای رهگیری خیانتکاران به مملکت است.و هزار بار بیشتر شکر که بازیگران گلی مث شماها بخصوص وحید عزیز با اون صدای قشنگش این نقش رو درحد کمال بازی کردین.افسوس که نشد زنگ بزنم.دست مریزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
آقا محمد آستین کوتاه پوشیدی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا خسته نباشیدبسیارعالی جذاب وزیرکانه بودمنتظر گاندوی دوهستیم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
یک سریال فوق العاده جذاب و عالی با بازیگران فوق العاده و بسیار ممنون از عوامل محترم و منتظر فصلهای بعدی
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۰۸:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
گاندو عاااااالی بود
سریالی در تراز انقلاب اسلامی
من به آینده امید دارم، آینده ی تلویزیون، کشور، انقلاب، دنیا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
مردم هم به شما افتخار کنند درود
Iran (Islamic Republic of)
بهبودکیانی
۰۷:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام وخداقوت من زیادسریال نمی بینم ولی گاندورادانلودکردم و دیدم خیلی عالی و حرفه ای درست شده موفق باشید
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
افرین
درودبرشما.خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام واقعا خسته نباشید دست شما هم درد نکنه خیلی زحمت کشیدید از این که تو مملکت ما چ اتفاقاتی میفته و ما از آن بیخبر هستیم به این تریق به ما نشان میدهید باز هم دست همگی شما درد نکنه
و به نیروهائی که این همه زحمت میکشن تا از ایران محافظت کنند واقعا باید بگیم خسته نباشید خدا نگهدار همه نیرو های زحمت کش باشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عالی
Germany
من یک سپاهی هستم
۰۲:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ممنون و متشکر از تمام زحماتی که سپاه و بچه های پاک اطلاعات سپاه انجام میدهند
اگر این سربازهای گمنام امام زمان نباشن معلوم نیست چه بلایی سر این مردم و این کشور میاد
خداقوت به همه ی دست اندرکاران این سریال بسیار زیبا
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۰۱:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا این فیلم جرعت و قدرت ایران را نشان می‌دهد من واقعا به کارگردان و نویسنده و تمام بازیگران عزیز و مخصوصا به آقا محمد تبریک می گویم که همچین فیلمی را ساخته آن.. ممنون..
Iran (Islamic Republic of)
طهورا
۰۰:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۸
عاشق بازی محمدم ولی قسمت اول خیلی خاص بود.
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بینهایت عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بینهایت عالی بود
دست همه ی عوامل درد نًکنه
شاید خودتون هم ندونید ولی خدمت بزرگی به ایران اسلامی کردید
ایکاش میشد نیروهای امنیتی واقعی رو میشناختیم و دستشون رو میبوسیدیم
خدا هم شماها و هم نیروهای امنیتی(همون سربازان گمنام امام زمان ) رو حفظ کنه
فقط میدونم عاشق سربازان گمنام امام زمانیم
خیلی خوب بود . تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خسته نباشی بعد از مدت زیادی یه سریال عاااااالی دیدیم خدا قوت بچه های اطلاعات سپاه مارو بیدارتر کردید ...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۲۳:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
درود بر سربازان گمنام امام زمان ، درود بر سپاه قهرمان ، درود برهنرمندان متعهد کشور و لعن نفرین خداوند برخائنین به کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی ، خسته نباشید شما هنرمندان متعهد که اثری را خلق کردید که بسیار امید بخش و غرورآفرین است . خدا یار و نگهدارتان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۲۲:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام خداقوت عالی بود خیلی روشنگری کردخداوندیاورسربازان گمنام امام زمان باشه ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۲:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۲:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
تشکر فراوان دست مریزاد و موفق باشید ‌التماس دعا *
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
کارت درسته محمدآقا .عالی بودی.دمش گرم ما دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۱:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
من خیلی دوست دارم که دوباره این فیلم را در فصل دوم ببینم و من از اجرای مایکل و محمد بسیار لذت بردم و این فیلم خیلی غرور آمیز بود و این فیلم باعث شد که چشم تمامی کسایی که بدی ایران را می خواستند از حدقه در بیاید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
ازهمه عوامل سریال گاندو سپاسگذارم اجرتان با امام زمان(عج) بسیار عالی بود خسته نباشید عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام ...اسم واقعی من و همسرم محمد و عطیه است...تازه شبیه ستاره سریال هم بودیم...افرین...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
صاد
۲۰:۲۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آخ جووووون فصل دومشم میسازن...من کلی غصه خوردم که تموم شد، کلی دلتنگ سریال میشم،بی صبرانه منتظر فصل دو گاندو هستم...
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۱۹:۵۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
عالی بود . خدا قوت فرزندان ملت
ما مردم ایران به نیروهای امنیتی مون واقعآ با افتخار ، افتخار می کنیم .
و خسته نباشید میگم به همه ی عوامل و بازیگران .

زیبا نقش ساختند و زیبا بازی کردند . به زیبایی هم به دل نشست .

زندگی تان پر از زیبایی باشد ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۸
همگی خسته نباشید، فوق العاده بود...بی نهایت عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خیلی خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید.خداقوت.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۹:۲۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید کلیه عوامل سریال واقعاازتماشای سریالتون لذت بردیم ممنون خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
عالییی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
فیلم عالی و تاثیر گذار. از اون سریال ها که بازیگرانش بعد ها به بازی در ان افتخار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
فیلم عالی و تاثیر گذار. از اون سریال ها که بازیگرانش بعد ها به بازی در ان افتخار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
با سلام و درود و خسته نباشید به تمام دست اندرکاران مجموعه سریال گاندو واقعا سریال بی نظیر و عالی بود. خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۳۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
ضمن تقدیر و تشکر از عوامل سریال و عرض خسته نباشید به تمامی آنها. حضرت امام راحل خیلی سال پیش فرمود"اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" . هر چه زمان بیشتر می گذرد واقعیت این جمله امام را با گوشت و پوست و استخوان خود بیشتر درک می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
تقی پور
۱۸:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
ضمن عرض سلام و خداقوت، ونیزتشکرفراوان ازهمه ی عوامل این سریال،خصوصا جناب دهکردی عزیزودوست داشتنی که نقش بسیاربرجسته ای داشتند،خسته نباشید.همچنین دست وبازوی توانمندنبروهای مخلص امنیتی سپاه پاسداران رامیبوسم وازخداوندمتعال برایشان موفقیت بیش ازپیش آرزومندم. بنا به فرمایش حضرت امام خمینی ره اگرسپاه نبود کشورهم نبود.امیدوارم خداوند ریشه ی همه ی مایکل ها وجیسون رضاییان هایی راکه البته تعدادشان هم کم نیست رااز بیخ بکند. ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آقای قادری عزیز ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
مسئله برخی آقازاده‌ها و خساراتی که بعضی از اینا به کشور و منافع ملت وارد کردن ومیکنن واقعاً جای پرداختن بسیار داره که خداروشکر سریال جذاب گاندو حرف دل مردم رو زد واین خط قرمز بی جا رو شکست و امیدواریم که این ابتدای راه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۰۹ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آنچه از دل برآید بر دل نشیند . در این 6 سال آنقدر فیلمها و سریالهایی از سلیبریتی ها در ویلاهای اشرافی و زندگی های لوکس و با تم و مضمون عشقی منحرف و نا پسند دیدیم چون مصداقی در متن جامعه نداشت اصلا یا کمتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت ولی این سریال درد در سینه مردم یعنی اعتماد به غربیان برخی غربزده ها را بیان داشت مرهمی خیلی خیلی جزیی از این درد جامعه باشد انشا الله سریالهای پربارتر از این در صدا و سیما خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
واقعاً خداقوت میگم به همه دوستان وعوامل این سریال جذاب و پرمحتوا،عالی بود عالی بود عالی بود،گاندوی فرهنگی وگاندوی قراردادهای نفتی و تجاری باید ساخته شده.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۷:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشيد به همه کسانی که زحمت کشیدن سلام بی پایان به آقای رهبانی که نقش خوده شو عالی بازی کرد واقعاً لذت بردیم از روز اولی که پخش شد و با افتخار به پایان رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خدا قوت هم به بازیگران و عوامل سریال گاندو هم دستمریزاد به بچه های اطلاعات ایران که واقعا باعث افتخار هستند البته باید سری دوم و سوم و .... این سریال نیز ساخته بشود مخصوصا در مورد داعش و حمله به مجلس و حرم امام خمینی و کم کاری برخی از دستگاه های دولتی و نمایندگان مجلس نیز باید پررنگتر بشه و سانسور دیگه نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بچه های اطلاعات سپاه
Germany
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ تير ۱۳۹۸
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
n
۱۷:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
عااااالی
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال میرداماد
۱۷:۰۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام و عرض خسته نباشید به همه عوامل سریال خوب و تاثیر گذار گاندو
یه توصیه به آقای رهبانی عزیز
خیلی خیلی مراقب بعضی فیلمسازان خودفروخته باشند! که اگر نباشند و پیشنهاد احتمالا وسوسه انگیزی برای بازی داشته باشند اثر گذاری سریال و سریالهای از این دست متاسفانه بسیار کمرنگ خواهد شد.

موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
اینهمه تعریف کردید حیف من ندیدمش
Germany
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
چی کار میکردی؟!
دنبال دروغهای شبکه های ماهواره ای بودی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آفرين.... عالی بود
ممنونم........ کار بچه ها اطلاعات سپاه عالی بود
کار شما عالیتر تشکر می کنم از عوامل تولید این سریال... لطفا بازم شفاف تر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خدا قوت عزیزان...کاری بسیار زیبا و عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
دمتون گرم خیلی خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
عالیییییییی بعدازظهر یه سریال شیرین ولذبخش غرورآفرین دیدیم.خدا قوت سربازان گمنام امام زمان.درود برشمااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
فوق العاده عالی عالیییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
بسیار عالیییی خدا قوت سربازان گمنام امام زمان.
اولین سریالی هستش که با تمام وجود حسش کردیم.برخود بالیدیم ولذت بردیم.

تشکر ویژه از تک تک دست اندرکاران و بازیگران
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۶:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
واقعا فیلم جذابی بود دم همه گرم. بعد از چند وقت یه فیلم ایرانی درست حسابی دیدم. با ساخت این فیلم قدری خوشحال شدم امیدوارم از این گونه فیلمها بیشتر ساخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
درود بر همه شما، یاد جوانان و نوجوانان نسل های اول و دوم انقلاب را زنده کردید یاد شهدا گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام متشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام عوامل سریال گاندو
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
درود بر بچه های اطلاعات بچه های پاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
امیدبخش.ازان جهت که بدانیم سربازان گمنام وطن بیدارند.وغم انگیز به خاطر ازدست دادن یک شاه مهره کلیدی .که چه اسراری رابا خودش از کشور دزدید!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خدا کنه این پولها که وارد کشور شد با نظا رت اطلاعات سپاه و در جای درستش خرج شود ، نه به درست نااهلش بیفتد.انشاالله
Germany
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
این گوشه کوچکی از دارائیهای خودمون بود که بهمون در ازای مبادله جیسون رضاییان دادند!!! اشتباه نشه این پولها در اثر مذاکرات برجام عودت داده نشد، بلکه حاصل ایثارگریها ی سربازان جان بر کف مملکتمون بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۵:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام ممنون از مجموعه گاندو خیلی مجموعه قشنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ تير ۱۳۹۸
از اسمشم معلومه چرته فقط یه سکانس دیدم چیپ و کیفیت در حد فیلمای دهه ۷۰
Germany
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
اگر اظهار نظر نکنی نمیشه؟!!!!
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
توبرو همون فيلمای بی خانوادگی ماهواره رو نگاه كن اصلادرحد افرادی مثه تونيس
Netherlands
علی
۱۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
یه نگاه به منفی هات بنداز
Iran (Islamic Republic of)
طهورا
۰۰:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۸
دوست عزیز لطفا از روی اسم قضاوت نکن. فیلم رو ببین نظرت عوض میشه.
۱۲