دومین روز همایش سراسری فرمانداران، به ارائه گزارش کمیسیون‌های اجرایی انتخابات، حقوقی، اطلاع رسانی و بازرسی و پاسخ به پرسش‌های فرمانداران اختصاص یافت.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در ادامه همایش سراسری فرمانداران که با حضور معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور در وزارت کشور در جریان است، نوبت صبح دومین روز همایش، به ارائه گزارش کمیسیون‌های اجرایی انتخابات، حقوقی، اطلاع رسانی و بازرسی و پاسخ به پرسش‌های فرمانداران اختصاص یافت.

به همین منظور، ابتدا کمیسیون اجرایی انتخابات به ریاست موسوی مدیر کل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور و به دبیری آقای شفیعی فرماندار قزوین برگزار شد و پس از آن کمیسیون حقوقی به ریاست سامانی قائم مقام وزیر در امور مجلس و استان‌ها و به دبیری شادمان فرماندار نور برگزار شد.

همچنین کمیسیون اطلاع رسانی به ریاست انصاری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و به دبیری حیدری فرماندار قم و بلافاصله پس از آن به عنوان آخرین برنامه نوبت صبح دومین روز همایش، کمیسیون بازرسی به ریاست طالبی رییس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی و به دبیری یوسفی فرماندار کنارک برگزار شد.

در ادامه برنامه‌های این همایش، در نوبت عصر دومین روز همایش، سه کمیسیون پشتیبانی، فناوری اطلاعات و حراست واستعلامات، گزارش‌های خود را ارائه خواهند کرد.

همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور به دستور وزیر کشور و به ابتکار و میزبانی معاونت سیاسی وزارت کشور از ۱۸تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸در وزارت کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار