جهانگیری گفت: دشمنان ملت ایران هرچه توانستند ما را تحریم کردند، اما از تحریم فکر خلاق و مغز پویای جوانان ما عاجز و ناتوان هستند.

استارتاپ ها در دوران انقلاب ارتباطیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش ایران نوآفرین گفت: امیدوارم بستری به وجود بیاوریم تا استعدادهای مختلفی که در بخش‌های مختلف در جوانان عزیز کشور ما وجود دارد، شکوفا شود و شاهد رشد و پیشرفت کشورمان باشیم.

وی افزود: پیامی که از جانب شما کارآفرینان استارت‌آپی باید به جامعه منتقل شود این است که نباید از این زمینه‌‌ نو و جدیدی که در حال حاضر در دنیای امروز به وجود آمده است غفلت شود و سهم کشورمان در حوزه اقتصاد دیجیتال و کسب‌و‌کارها در سهم جهانی امروز که دوران انقلاب ارتباطی است، افزایش یابد.

جهانگیری در ادامه با اشاره به صحبت‌ها و بیان نظرات برخی از کارآفرینان حوزه استارت‌آپی در این همایش گفت: من مدت زیادی از عمر اجرایی و کاری خودم را در حوزه صنعتی گذراندم اما هم‌اکنون اعلام می‌کنم حرف‌ها و دغدغه‌هایی که از سوی کارآفرینان استارت‌آپی در این جلسه مطرح شد جدید و از جنس دیگری بود.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تحریم‌هایی که علیه کشورمان از سوی دشمنان اعمال شده است گفت: دشمنان ملت ایران در طول این سال‌ها هرچه توانستند ما را در حوزه‌های مختلف تحریم کردند، از نفت که یکی از مهم‌ترین منابع کشور ماست گرفته تا بسیاری از حوزه‌های دیگر؛ اما دشمنان ما از تحریم یک مسئله عاجز و ناتوان هستند و آن تحریم فکر خلاق و مغز پویای جوانان کشور عزیزمان است.

وی در ادامه با تاکید بر نقش فعال جوانان در پیشرفت کشور گفت: در دوران فعلی که دوران انقلاب ارتباطی است امیدواریم جوانان ما با انگیزه‌ای که دارند در حوزه‌های مختلف فناوری، به ویژه کسب‌و‌کارها وارد شوند و سهم کشور ما را در مقیاس جهانی افزایش دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: دولت با تمام قوای خود از کسب‌و‌کارهای حوزه فناوری‌های نوین حمایت می‌کند و این موضوعی است که اقتصاد مقاومتی نیز به آن اهمیت داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار