مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴۴ کیلو موادمخدر در تربت جام/دستگیری سارق کابل برق در تربت جامبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی  تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان تربت جام پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:️در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای در این زمینه شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 

کشف بیش از ۴۴ کیلو موادمخدر در تربت جام

 

کیانی افزود: همچنین ️در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر با انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به یکی از روستاهای مرزی تربت جام قصد فروش آنها را دارند، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 
وی تصریح کرد:️مأموران انتظامی با همکاری ماموران هنگ مرزی تایباد با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضایی به محل اعزام و پس از شناسایی قاچاقچیان، ۲ سوداگر مرگ را حین حمل موادمخدر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:در بازرسی از این مکان مقدار ۳۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۱۱ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین را کشف کردند و ️دو متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام // ج.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.