به مناسبت روز عفاف و حجاب در حمیدیه همایش حجاب و تحکیم خانواده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایش حجاب و تحکیم خانواده به مناسبت روز عفاف و حجاب در حمیدیه برگزار و از بانوان فعال این حوزه تجلیل شد.

هومان طهماسبی معاون فرمانداری حمیدیه گفت: حضور بانوان با پوشش کامل در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی یکی از برکات انقلاب اسلامی است و الگوی مناسب برای کشور‌های مسلمان است.

وی افزود: زن آینده ساز است و اگرمحیط خانواده سالم باشد نسل آینده در برابر توطئه‌های دشمن ایمن می‌شود همچنین حجاب و حفظ عفت یک امر فطری و دینی است و تلاش دشمنان در تضعیف عفاف، در واقع مبارزه با فطرت انسانی است و بنابراین این تلاش‌ها فایده ندارد. 

طهماسبی بیان داشت: یکی از ابعاد جنگ نرم دشمن علیه انقلاب، در حوزه حجاب و تضعیف این ارزش دینی است و قرآن نیز بر مساله پوشیدگی زن مقابل نامحرم تاکید ویژه دارد.. 

 معاون فرمانداری حمیدیه تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند با سلاح‌های نرم فرهنگی حجاب را در خانواده‌ها کمرنگ کند تا از این مسیر، خانواده و نسل آینده انقلاب را استحاله کند و گسیل وسایل آرایشی و تجملی و پوشش‌های که مغایر ارزش‌های دینی است از جمله برنامه‌های نظام استکبار است. هر چادر امروز به منزله یک سنگر محکم مقابل توطئه‌های دشمن است.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش حجاب و عفاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.