امام جمعه شهرستان فراهان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده گفت: دشمن درصدد است به تدریج حجاب را از دختران ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور و استقبال چشمگیر مردم فراهان در محل پارک کوثر شهر فرمهین به همت سپاه ناحیه فراهان و با همکاری شهرداری فرمهین برگزار شد.

مولودی خوانی، اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ۵ نفر از شرکت کنندگان، برگزاری مسابقات متنوع، شعرخوانی، و قرعه کشی از جمله برنامه‌های این مراسم در فراهان بود.

دشمن درصدد است به تدریج حجاب را از دختران ما بگیرد

حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه شهرستان فراهان در این اجتماع گفت: دشمن درصدد است تا به تدریج حجاب را از دختران ما بگیرد و هر روز با ارایه مدل‌های جدید، پوشش کامل زن ایرانی؛ "چادر" را در جامعه کمرنگ کند.

حجت الاسلام فیض کرمیان افزود: خانواده و هویت دینی در هجمه دشمنان قرار گرفته است و دشمنان میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند تا اعتقادات ما را سست کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با القای شبهات، ایجاد غفلت و ارایه الگو‌های نادرست جوانان ما را مشغول می‌کند تا از آن‌ها احکام اسلامی دور کند اضافه کرد: تبلیغات و برنامه‌های دشمن در فضای مجازی به تعبیر رهبری" ناتوی فرهنگی" است تا در اعتقادات ما نفوذ کند.

امام جمعه شهرستان فراهان با اشاره به اینکه برادران و خواهران ما باید بیدار باشند و برای احیای سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) قیام کنند ادامه داد: متاسفانه در جامعه بخصوص در شهر‌های بزرگ، پوشش و حجاب دختران و زنان مناسب نیست و روز به روز حجاب ضعیف می‌شود.

وی بیان کرد: حجاب کامل با "چادر" محقق می‌شود و "چادر" یادگار حضرت زهرا (س) است و همه ما باید مدافع حجاب باشیم و در عمل با بی حجابی مقابله کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.