شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد در عنوان Madden NFL ۲۰ تعدادی بازیکن سطح بالا با قدرت ۹۹ از ۱۰۰ اضافه شده است.

در نسخه جدید بازی Madden NFL 20 4 بازیکن سطح بالا وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله قبل از عرضه و فروش رسمی بازی Madden NFL اطلاعاتی از این بازی توسط شرکا الکترونیک آرتز منتشر می‌شود. امسال نیز مانند هر سال اطلاعاتی از این بازی منتشر شد که جزییاتی از بازیکنان جدیدی این بازی جدید این بازی را اعلام می‌کند. قرار است در این نسخه از بازی، ۴ بازیکن سطح بالای جدید به بازی اضافه شوند که دارای امتیاز ۹۹ هستند. قرار است نام این بازیکنن برای اولین بار در Madden NFL با امتیاز ۹۹ نمایش داده شود و همچنین قرار است در بروزرسانی‌های بعدی این بازی نیز به تعداد بازیکنان سطح بالا افزوده شود.

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار پستی در صفحه رسمی عنوان Madden NFL 20 تصوری را منتشر کرد که شامل ۴ بازیکن رده بالای بازی بود. اولین بازیکن رده بالای این بازی Aaron Donald از تیم Los Angles Rams است. این بازی کن د رنسخه قبلی بازی نیز دارای امتیاز ۹۹ بود و توانسته است در این یک سال امتیاز خود را حفظ کند. او دارای بالاترین قدرت، سرعت حرکت و دفاع در بازی Madden NFL 20 است و به طور کلی بهترین بازیکن این عنوان است. هنمچنین گیمر پس مدتی بازی با Aaron Donald به توانایی X-Factor دست پیدا خواهد کرد که می‌تواند از آن در بازی استفاده کند.

در نسخه جدید بازی Madden NFL 20 بازیکنان رده بالا وجود دارند

دومین بازیکن رده بالا Bobby Wagner از تیم Seattle Seahawks است. او ادعا می‌کند به این دلیل امتیاز ۹۹ به او داده شده است که می‌تواند بهترین دفاع در بازی را داشته باشد و به طور کلی رقیبی برای Donald به شمار می‌آید. در صورتی که او در بازی به توانایی X-Factor دست پیدا کند برترین نیروی دفاعی بازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اولین نسخه آزمایشی کامپیوتر از بازی Halo: Reach عرضه شد


سومین بازیکن DeAndre Hopkin از تیم Houston Texans است که توانایی او در پرش‌های بسیار بلند و گرفتن توپ است همچنین لازم به ذکر است که او نیز دارای امتیاز ۹۹ در بازی است. آخرین بازیکن هم Nuk نام دارد و توانایی او نفوذ سریع در تیم مقابل است.

بقیه بازیکنان نیز دارای امتیاز پایین‌تر در بازی هستند و می‌توان در کنار بازیکنان رده بالا از آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

بازیکنان رده بالا به Madden NFL 20  آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار