نخستین نشست مدیران عامل و مدیران مسئول خبرگزاری ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کشور با موضوع "ترویج فرهنگ رضوی" امروز در مشهد برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان رسانه‌ها در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در نشست هم اندیشی مسئولان رسانه‌ها در مشهد گفت: تلاش این بنیاد عمق بخشیدن به حرکت‌های مردمی برای ترویج فرهنگ رضوی با انجام اقدامات فرهنگی و پژوهشی است که در این زمینه پویش رسانه‌ای جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در حمایت از این جشنواره نیز به راه افتاده است.

وی تصریح کرد: در نشست امروز در زمینه اثر گذاری و چگونگی ایفای نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ و معارف رضوی تبادل نظر و قرار بر این شد که این نشست‌ها به صورت فصلی برگزار شود.

مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: در این نشست همچنین بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت (ع)، استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های صدا و سیما و همچنین شبکه‌های اجتماعی در ترویج معارف رضوی و به میان مردم بردن تولیدات جشنواره‌های بین المللی امام رضا (ع) تاکید شد.

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) هر سال در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی با موضوعات معارف رضوی برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امشب در مشهد برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.م
 

مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.