استاندار خراسان رضوی گفت: اگر به سیره رضوی پایبند باشیم به دوران تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسید.

اگر به سیره رضوی پایبند باشیم، به تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس، شهردار، رئیس شورای شهر مشهد، برخی از تولیت‌های اعتاب مقدسه و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان در تالار سپید برگزار شد ضمن بیان این که ایران مفتخر به وجود امام رضا (ع) است، گفت: سیاست این دوره از جشنواره امام رضا (ع) این بود که جشن‌ها با پشتیبانی مردم بوده و نقش دولت کم رنگ باشد.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره فرهنگی هنری تصریح کرد: کمیته راهبردی این مراسم نقاط قوت و ضعف این دوره را ارزیابی خواهد کرد تا برای سال آینده از آن استفاده شود و هر چه بهتر این جشنواره برگزار گردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط امروز که آمریکا به دنبال تضعیف پایه‌های مردمی نظام است؛ در گام دوم انقلاب ما نیازمند اعتدال و میانه روی هستیم و وحدت کلمه را باید حفظ کنیم برای همین است که می‌گویم اگر به سیره رضوی پایبند باشیم از شرایط سخت امروز عبور کرده و به دوران تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسید.

رزم حسینی افزود: تا پایان سال بتواند عملکرد سالیانه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دراستان را در معرض دید همگان و مناطق دوازده گانه استان قرار بدهد و افزود: همدلی و وحدت رویه ایجاد شده در استان باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم راه شهدای چهل سال گذشته را ادامه بدهیم باید وحدت خود را با وجود همه سلایق و گرایش‌های سیاسی حفظ کنیم و برای منافع ملی همدم باشیم.
 
انتهای پیام//ز.ی
 

باید وحدت خود را حفظ کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.