مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی موتور سیکلتی در محور یزد_ کرمان

سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته حادثه‌ی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور یزد – کرمان، حوالی ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهریز گزارش شد که پس از دریافت ماموریت، با توجه به تعداد مصدومان و وسعت جراحت‌های وارده دو کد امدادی آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

طباطبایی افزود: در حادثه‌ی شب گذشته موتورسیکلت بصورت خلاف و با نقشه‌ی قاچاقچیان انسان، قصد دور زدن پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز بدون چراغ و با سرعت زیاد را داشت که واژگون و تمامی ۵ سرنشین این موتورسیکلت  به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب گفت: ماموران پلیس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو، را که از  بندرعباس، عازم تهران، بود مورد بازرسی قرار دادند.

حناساب ادامه داد: در بازرسی انجام شده ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی کشف و یک متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد خاطر نشان کرد: سیگار‌های کشف شده تحویل اداره دخانیات استان یزد شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد  گفت: در پی چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه کلانتری ۱۵ موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت شبانه روزی استفاده از گشت‌های نامحسوس، موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این عملیات یک نفر سارق دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۹۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با باند‌های وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس استان با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد قاچاقچیان با ۲ دستگاه سواری زانتیا در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

افخمی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن کنترل محور‌های اصلی خودرو‌های مورد نظر را مشاهده و در یک عملیات ضربتی، آن‌ها را متوقف و چهار تن از سوداگران مرگ را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از خودرو‌های قاچاقچیان ۲۷۴ کیلو گرم مواد افیونی شامل ۲۶۴ کیلوگرم تریاک و ۱۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه این محموله از مرز‌های شرقی به مقصد تهران بارگیری شده بود افزود: قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

دزدان ۵۰ فقره دوربین مداربسته در دام دوربین‌های پلیس

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد دوربین‌های مداربسته از جلوی منازل و مغازه‌ها در سطح شهر یزد بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

حناساب ادامه داد: کار آگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته در سطح شهر، موفق به شناسایی دو سارق سابقه دار شدند.

وی گفت: سارقان در عملیات ضربتی ماموران، در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت دوربین مداربسته در یزد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه نیز کشف شده است خاطرنشان کرد: سارقان روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
چقدر سرقت زياد شده