مسکن مددجویی دارای دو عضو معلول بهزیستی کبودراهنگ به بهره برداری رسید

مسکن مددجویی دارای دو عضو معلول بهزیستی شهرستان کبودر آهنگ به بهره بهره برداری رسید.

مسکن مددجویی دارای دو عضو معلول بهزیستی کبودراهنگ به بهره برداری رسیدرضا جعفری نیکو، رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور با شعار شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی با حضور مدیرکل، مسکن مددجویی دارای دو عضو معلول با مشارکت سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و خود مددجو افتتاح شد.

وی افزود: این ساختمان با کمک بلاعوض مبلغ ۷ میلیون تومان از سوی سازمان بهزیستی، ۱ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان، ۲ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن و مبلغ ۲۰ میلیون تومان مشارکت خود مددجو و پرداخت تسهیلات به مبلغ ۱۸ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۵ ساله از بنیاد مسکن ساخته شده است.

جعفری نیکو همچنین از افتتاح مهد کودک با نام نازنین در این شهرستان خبر داد وبیان کرد: این مهد کودک با ظرفیت پذیرش 50 نفر از سن شیرخواره تا آمادگی ( 6ماه تا 6سال) با مجوز و تحت نظارت بهزیستی مشغول به فعالیت می باشد.

انتهای پیام/ج

مسکن مددجویی دارای دو عضو معلول بهزیستی کبودراهنگ به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محرمعلی پندند
۱۱:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام،من وخانومم هردو معلولیم ولی بهزیستی کبودرآهنگ تا حالا کاری برای ما نکرده اعم از مستمری یا احداث مسکن فقط وسایل توانبخشی اعم از عصا چند مورد اهدا کرده .متشکرم ضمنا ساکن روستای کندتپه از توابع مرکزی کبودرآهنگ هستم و متولد 1354
آخرین اخبار