ساخت‌ و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی آسیب‌دیده از سیل در همدان

مدیر عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان همدان از ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد منزل مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل به همت بسیج سازندگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اصغر رحیمی، مدیر عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان همدان در حاشیه آغاز احداث منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در روستای سمیران اسدآباد اظهار کرد: در پی بارندگی‌های سیل آسای فروردین ماه سالجاری و وقوع سیل خسارت بسیاری به منازل روستایی وارد شد که بسیج سازندگی استان باید بر اساس سهمیه ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی آسیب دیده را تا پایان سال احداث و مرمت کند.

وی افزود: از سهمیه احداث و مرمت ۵۰۰ واحد منزل مسکونی در سطح استان توسط بسیج سازندگی، ۳۵۰ واحد در قالب مرمت و ۱۵۰ واحد در قالب احداث در نظر گرفته شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ساخت و مرمت این تعداد سهمیه استان بین شهرستان‌های استان متناسب با توان و ظرفیت و درصد خسارت ناشی از سیل اخیر تقسیم شده که سهم اسدآباد از سهمیه ۵۰۰ واحدی، احداث ۲۵ واحد منزل مسکونی آسیب دیده از سیل به همت بسیج سازندگی شهرستان توسط گروه‌های جهادی خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای احداث هر واحد که ساخته خواهد شد، به حمایت هر واحد ۳ مسجد قرار داده شده که این ۳ مسجد برای ساخت یک واحد منزل مسکونی روستایی از بین نمازگزاران کمک‌های مردمی لازم را جمع آوری خواهند کرد.

رحیمی ادامه داد: برای هر واحد منزل مسکونی که تحت حمایت کمیته امداد و یا بهزیستی باشد از طریق بسیج اصناف یک سری کامل از لوازم خانگی درنظر گرفته می‌شود که این لوازم تحویل عزیزان داده خواهد شد.

مدیر عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به سهمیه ۲۵ واحدی احداث منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان اسدآباد به همت بسیج سازندگی، گفت: در حال حاضر کار ساخت احداث یک منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در روستای سمیران اسدآباد به همت ۶ گروه جهادی با محوریت مسجد و همکاری اهالی و خیرین آغاز شده است.

انتهای پیام/ د 

 واحدهای مسکونی روستایی آسیب‌دیده از سیل در همدان مرمت می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار