در نشست هیات اندیشه ورز صدا و سیمای مرکز قزوین با فعالان عرصه تولید بر همکاری مستمر برنامه سازان و تولید کنندگان برای رونق تولید تاکید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در نشست هیات اندیشه ورز صدا و سیمای مرکز قزوین با فعالان عرصه تولید با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: بخشی از مشکل تولید، سکه و دارایی‌هایی است که در منزل خاک می‌خورد و در تولید به گردش در نمی‌آید.

خانپور ادامه داد: ترویج فرهنگ کارآفرینی و اخلاق حرفه‌ای در مقابل فرهنگ مدرک گرایی و پشت میز نشینی می‌تواند بر رونق تولید بیافزاید.

رئیس اتاق بازرگانی هم ضمن اشاره به میلیون‌ها دلار سرمایه گذاری هدفمند گفت: متاسفانه ایستادن در مقابل قدرت‌های زورگو کار ساده‌ای نیست و ما باید به خود باوری در این زمینه برسیم.

بخشنده با بیان اینکه کشور ما به لحاظ سیاسی در مدار درستی قرار گرفته است، افزود: ما در حوزه اقتصاد آسیب پذیر هستیم و مردم منتظر شنیدن خبر‌های خوب هستند.

انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز با تاکید بر لزوم حمایت از رونق تولید به عنوان راهبرد کشور گفت: باید باورمان را تغییر بدهیم و از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: متاسفانه ظرفیت‌های استان ناشناخته است و باید قابلیت‌های عظیم و مزیت‌های استان بیشتر معرفی شود.

انتهای پیام/ک

نشست هیات اندیشه ورز صدا و سیمای مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.