فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در سایه اقتدار ارتش و نیرو‌های مسلح، اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور در حاشیه بازدید از نیرو‌های ارتش مستقر در مرز دوغارون تایباد گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در سایه اقتدار ارتش و نیرو‌های مسلح، اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند بلکه این ملت ایران است که با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح، اراده خود را به دشمنان ایران و اسلام دیکته و آن‌ها را تنبیه می‌کند و آن‌ها بدانند که هرگز نمی‌توانند نگاه بد به ایران اسلامی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح ایران با آمادگی کامل هرگونه تهدید و حماقتی از سوی دشمنان را با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه می‌کنند و این آمادگی، توان و قدرت، همواره در همه جا مثال زدنی بوده است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: امروز و در برهه حساس کنونی نیرو‌های مسلح کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک این کشور می‌کوشند و اجازه نخواهند داد که کوچکترین خدشه‌ای به آرمان‌های این نظام مقدس وارد شود.

امیر سرتیپ آذریان افزود: برقراری امنیت پایدار در جای جای مرز‌های کشور ارمغانی برای ملت همیشه در صحنه ایران و هدیه‌ای از سوی همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم کشور است.
 
وی تصریح کرد: مرزنشینان در روستا‌های مرزی به عنوان یک تکیه گاه در همه جای کشور یار و یاور نیرو‌های مسلح بوده و هستند و همواره نشان داده اند که در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های کشور محرومیت زدایی است به طوری که در چند سال گذشته بیش از چندین پروژه محرومیت زدایی در استان‌های مختلف کشور توسط ارتش اجرا شده است.

امیر سرتیپ آذریان افزود: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم از پیچ‌ها و موانعی که در سر راه خود داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، قدرت بالای نظامی نیرو‌های مسلح و ملت هوشیار و با بصیرت خود همواره الگویی برای سایر کشور‌های جهان است.

انتهای پیام//ف.س

همه ما باید ادامه دهنده  راه شهدا باشیم

برچسب ها: رهبر انقلاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.