نمایشگاه عکس «رقص روی عرشه رافائل» در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی بوشهر گشایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نمایشگاه عکس «رقص روی عرشه رافائل» شامل آثار اردلان آشناگر در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی بوشهر برپا شده است.

وی در توضیح نام این نمایشگاه گفت: رقص استعاره‌ای از فرم‌های اجرا در نمایش، عرشه صحنه‌ اجرای فرم‌های نمایش و رافائل نیز نمادی از بندر بوشهر است.

این عکاس افزود: عکس‌های این نمایشگاه بخش‌هایی از آیین و سنن منحصر به فرد بوشهر در قالب نمایش است که نتیجه چهار سال همراهی با گروه‌های مختلف تئاتر استان بوشهر را در جشنواره‌های مختلف، روایت می‌کند.

آشناگر با بیان این مطلب که ٦٥ قاب عکس در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است، ادامه داد: این آثار از اجرای گروه‌های نمایشی سراسر استان در جشنواره‌های مختلف ملی است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و توانایی هنرمندان استان در عرصه نمایش بیان کرد و گفت: بوشهر آیین‌های بومی و سنتی زیبایی دارد که آشنایی با این فرهنگ‌ها جذابیت خاص خود دارد، بنابراین برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گام مهمی در معرفی استان بوشهر به نقاط مختلف کشور باشد.

نمایشگاه عکس «رقص روی عرشه رافائل» امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه ٢٧، ٢٨ تیر) از ساعت ١٠ تا ١٢ و ١٨ تا ٢١ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ک

برپایی نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.