عصر امروز پنجشنبه در پی انفجار موتر بمب گذاری شده و درگیری مسلحانه در ولایت قندهار، دستکم 12 نفر کشته و حدود 80 تن دیگر زخمی شدند.

پایان حمله طالبان به فرماندهی پلیس قندهار با دستکم 90 کشته و زخمیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز پنجشنبه در پی انفجار موتر بمب گذاری شده و درگیری مسلحانه در ولایت قندهار، دستکم 12 نفر کشته و حدود 80 تن دیگر زخمی شدند.

طالبان در این حمله نخست یک موتر مملو از مواد انفجاری را در مقابل در شمالی فرماندهی پلیس قندهار منفجر کردند و سپس چندین مهاجم انتحاری به قصد ورود به ساختمان فرماندهی پلیس این ولایت درگیری مسلحانه را آغاز کردند.

حملات گروه طالبان با مقاومت نیروهای امنیتی افغانستان مواجه شد و مهاجمان بار دیگر دست به دو انفجار زدند که تاکنون نوع این انفجارها معلوم نیست و منابع امنیتی جزئیاتی در این خصوص ارائه نکرده است.

هم اکنون این درگیری با کشته شدن مهاجمین انتحاری پایان یافته و منابع محلی آمار متفاوتی درباره تلفات این حمله ارائه می کنند اما بر اساس گزارشات، تلفات این حمله بسیار بالا است.

«ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود تایید کرد که اعضای این گروه به فرماندهی پلیس قندهار حمله کرده‌اند. وی همچنین از وارد شدن تلفات سنگین به نیروهای امنیتی افغانستان خبر داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.