نیروهای یمنی در جبهه‌های مختلف مرزی، شماری از متجاوزان سعودی را از پا درآوردند و زخمی کردند.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران ارتش سعودی را برای اجرای حمله گسترده در جیزان خنثی کردند. تلاش این نیرو‌ها برای اجرای حمله بیش از هفت ساعت به طول انجامید، بی‌آنکه هیچ گونه پیشروی محقق شود.

یکی از منابع نظامی هم از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ارتش سعودی و خسارت‌های آن‌ها هنگام درگیری‌ها در منطقه همجوار جبل قیس در محور جیزان خبر داد.

از سوی دیگر، ارتش و کمیته‌های مردمی مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی را در غرب رشاح در نجران با موشک هدایت شونده و تعدادی راکت هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها منجر شد.

در همین حال، در حمله توپخانه‌ای نیرو‌های یمنی به مواضع مزدوران در صحرای الاجاشر، شماری از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، در عملیات تهاجمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در شرق جبل جحفان در محور جیزان، شماری از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

به گفته منبع آگاه نظامی، در عملیات نیرو‌های یمنی به مواضع سعودی در شرق جحفان در جیزان، مقادیری تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد.

از سوی دیگر، در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران در شرق و غرب حیران و صحرای میدی، شماری از آن‌ها کشته شدند.

در همین حال، شماری از مزدوران در شمال منطقه مثلث عاهم و شرق جبل النار کشته شدند.

از سوی دیگر، در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران ارتش سعودی در شرق مجازه در عسیر، مزدوران متحمل تلفات فراوانی شدند.

همچنین نیرو‌های یمنی با شلیک پنج موشک زلزال، مراکز تجمع مزدوران را در منطقه‌های شرق مجازه، ابواب الحدید، الربوعه و گذرگاه علب هدف قرار دادند که این حملات به تشدید خسارت‌های مادی و تلفات بشری آن‌ها منجر شد.

یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم با کمین در منطقه الربعه در الاجاشر از توابع نجران، یک دستگاه خودروی زرهی مزدوران را منهدم کردند. در پی این حمله، سرنشینان این خودرو کشته و زخمی شدند.

نیرو‌های یمنی همچنین با شلیک موشک زلزال ۱، مراکز تجمع مزدوران را در اردوگاه طیبه الاسم در محور الاجاشر هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار