قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بر ضرورت عملیاتی شدن وعده‌های مسئولان در کمک به سیل زدگان تاکید کرد.

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت رسیدگی مردم درباره وضعیت مردم حادثه از بلایای طبیعی در کشور  گفت: ابتدای امسال با سیل خانمان براندازی مواجه شدیم که بخش مهمی از کشور را فراگرفت و تعداد زیادی از هم‌وطنانمان، خانه‎هایشان را به واسطه این سیل از دست دادند و دچار مشکلات زیادی شدند.

وی ادامه داد: شرایط ابتدایی سیل به طوری بود که صدا و سیما و رسانه ملی با پوشش خبری  خود باعث کمک به سیل‌زدگان و کاهش آلام زودگذر این عزیزان شدند.

بیشتر بخوانید: رضایی: مطالبات خسارت دیدگان از حوادث طبیعی اخیر با جدیت پیگیری شود

الهیان تصریح کرد: البته توجه به این مسئله نیز اهمیت دارد که استمرار خدمت رسانی به مردم در جهت رفع نیاز‌های کوتاه مدت و درازمدت آنان تلاش شود و مسئولان باید همت و عزم خود را در جهت حل مشکلات و ساخت مسکن و ارائه تجهیزات و لوازم موردنیازشان جزم کنند.

وی ادامه داد: معمولا در این نوع مشکلات شرایط احساسی رخ می‌دهد که مسئولان وعد‌هایی می‌دهند، اما برای ادامه انجام خدمت با یک وضعیت فرسایشی مواجه می‌شویم و معمولا این عزیزان آسیب دیده به فراموشی سپرده می‌شوند و روند کمک رسانی به آن‌ها کند می‌شود.

الهیان در پایان تصریح کرد: از این لحاظ لازم است تا وعده‌هایی که مسئولان به این هموطنان و مردم سیل زده داده‌اند، را عملیاتی کنند تا بخشی از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند و زودتر هم وطنان استان خوزستان و لرستان و گلستان به زندگی عادی بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار