یک واحد فروش تور‌های گردشگری داخلی و خارجی در قزوین به علت نداشتن مجوز‌های قانونی فروش تور پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: یک واحد فروش تور‌های گردشگری داخلی و خارجی به علت نداشتن مجوز‌های قانونی فروش تور، با حضور نمایندگان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل اماکن پلمب شد.

خزائلی اظهار داشت: در سال‌های اخیر برخی افراد و واحد‌های غیر مجاز بدون داشتن مجوز رسمی در زمینه فروش تور‌های گردشگری فعالیت دارند و به دلیل رعایت نکردن استاندارد‌های مصوب گردشگری و تضییع حقوق مسافران و خانواده‌ها در طول سفر، اغلب خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آورند.

وی افزود: واحد‌ها و افراد حقیقی و حقوقی که در زمینه تبلیغ و فروش تور‌های مسافرتی فعالیت دارند تنها با داشتن مجوز رسمی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجاز به فروش تور‌های مسافرتی هستند در غیر این صورت طبق ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: در خرید تور‌های مسافرتی تنها در صورت ارائه مجوز بند “ب” دارای اعتبار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، قرارداد تور دارای مهر و سربرگ دفتر، بیمه مسافرتی، رسید پرداخت و مبلغ پرداختی به مسافران، خسارات مالی و جانی برای مسافر از طریق سازمان میراث فرهنگی قابل پیگیری خواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: گردشگران و هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

با واحد های فروش تور‌های گردشگری داخلی و خارجی که مجوز ندارند برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار