رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از مشارکت خوب کرمانشاهیان در ساخت پروژه توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از مشارکت در فاز اول پروژه توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی را ساخت ۵۰۰ مترمربع از پروژه عنوان کرد و گفت : در حال حاضر در حال جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی هستیم و در چهار ماه گذشته کرمانشاهیان بیش از یک چهارم هزینه سهمیه در نظر گرفته شده برای ساخت این پروژه را پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه پروژه توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی که به عنوان صحن و شبستان حضرت زینب (س) نامگذاری شده از خیمه گاه امام حسین (ع) تا تل زینبیه گسترش دارد، گفت : قرار است این پروژه چندین فاز داشته باشد که در نهایت با اجرایی شدن کامل آن حرم امام حسین (ع) افزایش ۱۴ برابری پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه از حدود یک سال و نیم گذشته کار‌های ساخت این پروژه آغاز شده، افزود: ساخت این پروژه برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات اهمیت زیادی دارد.

صحرایی اضافه کرد: این پروژه در فاز اول آن در چهار طبقه شامل دو طبقه منفی در مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع جهت اسکان زائرین ساخته می‌شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صحرایی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت همه ایرانیان ساخته خواهد شد، از اجرای این پروژه به عنوان یک فرصت استثنایی برای مردم استان کرمانشاه یاد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هزینه ساخت هر متر مربع از پروژه چهار میلیون تومان است، گفت: افراد می‌توانند برای مشارکت در ساخت این پروژه از طرف خود و یا به نیابت از امواتشان به دو صورت نقدی و اقساطی هزینه‌های پرداخت یک متر مربع از پروژه را پرداخت و سند افتخار ارادت به امام حسین (ع) را به نام خود و یا امواتشان و یا هر نام دیگری که تمایل دارند، دریافت کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علاقمندان با هر میزان پولی که بخواهند می‌توانند در ساخت این پروژه مشارکت کنند، گفت: علاقمندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب بانک ملی با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۷۳۳ و یا به حساب بانک رسالت با شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۱۹۲۴ واریز کنند.

وی در ادامه از ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان یک مجموعه مردم نهاد یاد کرد و افزود: ماموریت این ستاد جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در امر بازسازی اعتاب شریفه است.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات یک ریال بودجه دولتی دریافت نمی‌کند، گفت: تمامی اعتبارات این ستاد از محل کمک‌ها و نذورات مردمی جمع آوری می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات امانتدار مردم برای ادای کمک‌ها و نذوراتشان است، گفت: ستاد می‌کوشد تا همه کمک‌ها و نذورات را در همان بابی که مردم نیت کرده اند هزینه کند و حق جابجایی حتی یک ریال از نذورات را نداریم.

صحرایی در پایان با اشاره به اعزام نیرو‌های افتخاری به عتبات عالیات برای مشارکت در پروژه توسعه حرم امام حسین (ع) تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان واقع در سه راه ۲۲ بهمن، روبروی مسکن و شهرسازی برای ثبت نام اعزام ماهانه اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.