سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) جهت تسهیل در امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه‌ها در دادگستری بهره برداری شده است.

علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) جهت تسهیل در امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه‌ها در دادگستری بهره برداری شده است.

وی افزود: در این سامانه مردم می‌توانند با توجه به علاقه مندی‌های خود یک شاخه را انتخاب کرده و در صورت دیدن معضلی مرتبط با موضوع در جامعه این مورد را به سامانه اطلاع داده و در چند ثانیه برگشت پاسخ آن‌ها جهت پیگیری را دریافت می‌کنند.
دارینی تصریح کرد: مردم می‌توانند این سامانه را از سایت عدل ایران و سایت سامانه سجام دریافت کنند.

وی ابراز داشت: ۴۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکنون در این سامانه عضو شده و ۲۵۰ نفر نیز آموزش دیده اند که می‌تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات اجتماعی انجام داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: با سالم سازی مدیران و شفاف سازی و ضعیت موجود و با تکیه بر قدرت مردمی می‌توان مشکلات اجتماعی را کاهش و میزان ورودی پرونده‌ها به دادگستری را کاهش داد.

انتهای پیام / م

۴۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکنون در سامانه جامع اطلاعات مردمی عضو شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار