بسته خبر ورزشی ۲ مردادماه خراسان جنوبی را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

حمیدی رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛گفت: رقابت های پینگ پنگ استعدادهای برتر خراسان جنوبی گرامیداشت پروفسور محمد حسن گنجی پدر علم هواشناسی ایران و مرد ۲۰۰۱هواشناسی جهان در بخش بانوان به میزبانی سالن سرحدی بیرجند برگزار شد.

او  افزود: در این دوره از مسابقات عسل ایوبی، فرانک زردست، ستایش کشهانی و کوثر کفاش به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات بع میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور از تاریخ سوم شهریورماه سال جاری لغایت هفتم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزارخواهدشد،اعزام میشوند.

بیرجند میزبان رقابت های ووشوی قهرمانی کشور

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛گفت: رقابت های قهرمانی ووشو کشورسبک دی تانگ چوان ووشو برای اولین بار در دو بخش ساندا و تالو دربخش مردان به میزبانی سالن مخابرات شهرستان بیرجند از فردا سوم مردادماه سال جاری لغایت چهارم مردادماه سال جاری برگزار خواهدشد.

وی افزود: اولین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی مردان کشور سبک استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان،جوانان و بزرگسالان چهارم لغایت پنجم مردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.

رییس هییت ووشو خراسان جنوبی گفت: این اولین دوره از مسابقات سبکی قهرمانی کشور است که به میزبانی خراسان جنوبی در رشته ووشو برگزار خواهد شد.

تیم خراسان جنوبی نیز در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نماینده خواهد داشت .

نجمه خدمتی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شد

سلیمانی دبیر هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازبیرجند؛گفت: نجمه خدمتی به اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی که با حضور 40 تیرانداز در رشته تفنگ در محل مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود، دعوت شد.

وی افزود: ،این مرحله از اردوی آمادگی با توجه به نزدیک شدن به رقابت های پیش رو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ششم مردادماه سال جاری آغاز می شود.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در رشته تفنگ بزرگسالان تیراندازان از 6 تا 29 مردادماه سال جاری با ترکیب الهه احمدی، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام از تهران، حسین باقری از اصفهان، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان از ایلام، مهلقا جام بزرگ و ساسان شهسواری از همدان، امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی و فاطمه کرم زاده از بوشهر، صفیه صحراگرد از خراسان رضوی، مجتبی قاسم آبادی از مرکزی تعداد نفراتی هستند که تمرینات خود را زیر نظر مربیان پیگیری می کنند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز اردوی استعدادیابی تیراندازان از 6 تا 18 مردادماه متشکل از الهه علی نژاد، پرنیان بابایی، نورا کسری، نازنین زینب جعفری، درسا فدایی، فائزه رجبی، یلدا سلیمانی جعفر آباد و پارسا معین وزیری از تهران، فاطمه صالحی، فاطمه امینی و امیر دودانگه از اصفهان، فاطمه بازدار، پارسا امیدیان و رضا فتحی از ایلام، مریم سلیمی از کرمانشاه و ساینا تیموری، طلا قلی پور، آیسان خاشان منصور، فاطمه عبدالهی، محمد حسین شریف زاده و امیر حسین شریف زاده از آذربایجان غربی، سارا شمس جهرمی و محمد امین رهسپار از خوزستان، علی گرمابی و سجاد کشتانیان ازخراسان رضوی، یلدا بهمن از لرستان و علیرضا دانشور از سمنان نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.