عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به ترور شهید هنیه در خاک ایران و نشان دهنده صداقت سپاه پاسداران و وعده رهبر انقلاب برای پاسخ به این رژیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: ما در جنگ ترکیبی قرار داریم یعنی دشمن فعالیت رسانه ای، بمباران تبلیغاتی و رجز خوانی با طبل تو خالی دارد؛ رژیم صهیونیستی روزی که قوائد انسانی را زیر پا گذاشت شکست خورده است.

او افزود: شیطان بزرگ و غرب وحشی از این رژیم حمایت می‌کنند و این موضوع ضربه‌هایی به جبهه مقاومت وارد کرده است؛ صهیونیست زمانی که دید زور نظامی اش کافی نیست به جنایت روی آورده، خانه ویران می‌کند و بعد عملیات روانی راه انداخته و با بمب‌های آمریکایی رهبر محبوب، سید حسن نصرالله را به شهادت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی بیان کرد: همه مطالبه گر انتقام این موضوع و همچنین شهادت شهید هنیه در خاک ما بودند که عملیات وعده صادق ۲ که نشان دهنده صداقت نیرو‌های سپاه پاسداران و رهبر انقلاب در پاسخ به ترور شهید هنیه در خاک کشورمان بود رقم خورد؛ رمز این عملیات یا رسول الله و معیار وحدت اسلامی بود.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این موشک‌ها همه ساخت ایران و نشان دهنده اقتدار سپاه پاسداران و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی است؛ ما اهل جنگ و تجاوز به خاکی نیستیم، اما ظلم را هم نمی‌پذیریم و این پاسخی بر اساس حق خودمان بود بنابراین هرگونه تحرک دیگر از سمت رژیم صهیونیستی را نپذیرفته و بر اساس اعلام نیرو‌های سپاه پاسداران، در صورت مشاهده واکنش، پاسخی کوبنده‌تر به این رژیم که مساوی با نابودی آنان است خواهیم داد.

او عنوان کرد: جهان منتظر واکنش ما بود و به خواست خدا این انتقام و وعده صادق ۲ در زمانی اتفاق افتاد که از نظر رسانه‌ای نیز بیشترین بازتاب را داشت، به دنبال آن مردم در کشور و سراسر استان به بیرون آمده، جشن شادی گرفته و تشکر خود را از نیرو‌های سپاه پاسداران و رهبر انقلاب اعلام کردند؛ این عملیات جو روانی که دشمن ایجاد کرده بود را خواباند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مشرفی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی زیر ضربه جبهه مقاومت قرار دارد، عصبانیتش معلوم است، چون رگ‌های حیاتی اش را یمن زده، حزب الله لبنان عرصه را برایش تنگ کرده و شهادت سید حسن نصرالله به دلیل شدت ضرباتی است که در یک سال گذشته به صهیونیست وارد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: به گفته رهبر خرج این موشک ها، حضور مردم در صحنه‌ها و حمایتشان که زمینه ساز عمل نیرو‌ها به وظیفه شان می‌باشد است؛ به همین دلیل امروز در سراسر استان برنامه‌های مختلفی برای اعلام انزجار مردم از رژیم صهیونیستی و تشکر از نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود که مراسم محوری آن در مسجد امام حسین بیرحند بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.