معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در قم:

افتتاح طرح‌های اولویت دار قم تا پایان سال آینده

معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:طرح‌های اولویت دار قم هم چون مترو تا پایان سال آینده افتتاح می شود.

افتتاح طرح‌های اولویت دار قم تا پایان سال آیندهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حمید رضا عدل، معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه بررسی اهم پروژه های زیربنایی و تولیدی روز چهارشنبه دوم مرداد ماه که در استانداری برگزار شد،از افتتاح طرح های اولویت دار استان قم  تا پایان سال آینده خبر داد.

وی با اشاره به شناسایی طرح‌هایی که اثرگذاری بیشتری برای مردم دارند و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشتند، گفت: طرح قطار شهری، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی، پروژه تصفیه خانه و راه و شهرسازی با تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری، تا پایان سال آینده افتتاح می‌شود.

سرمست استاندار هم در این جلسه با بیان اینکه ۲۳ پروژه در استان در دست اقدام است افزود: با تشکیل کارگروه ویژه که از مصوبات این جلسه بود امیدواریم بتوانیم با حمایت و تخصیص اعتبارات کافی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

سقائیان نژاد شهردار قم هم در خصوص مترو گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان شهریور، نیازمند حمایت مالی مدیران کشوری هستیم تا بتوانیم در موعد مقرر خط یک متروی قم که در حال حاضر آماده است را افتتاح کنیم.

اروجی مدیرکل مدیریت بحران هم با ارائه عملکرد ستاد بحران استان در سیل اخیر گفت: با پیش‌بینی‌های لازم و مدیریت استانی، شاهد کمترین خسارت در سیل اوایل سال بودیم، اما اعتباری در خصوص بازسازی به استان قم تخصیص داده نشد که برای طرح‌های پیشگیرانه سال آینده نیازمند حمایت هستیم.

صادق پور مدیرعامل شرکت آبفای استان هم با توجه به اهمیت جمع آوری و دفع فاضلاب ۴۰ هزار واحد مسکن مهر واقع در پردیسان گفت: اجرای شبکه فرعی فاضلاب به طول ۴۰ کیلومتر از مهم‌ترین نیاز‌های این منطقه از استان است.

انتهای پیام/ش

جلسه بررسی اهم پروژه های زیربنایی و تولیدی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار