یک باب خانه مددجوی کمیته امداد با حکم قضایی در خمام تخریب شد .

تخریب خانه یک مددجو در خمامبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدعلی دشتی رئیس کمیته امداد امام خمام در خصوص انتشار خبر تخریب خانه یکی از مددجویان خمام در روستای کته سر این بخش در فضای مجازی گفت: اگرچه این خانه ۲ سال پیش با کمک کمیته امداد و سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت و بر اساس ضوابط و پروانه ساخت و با تایید دهیاری روستا ساخته شد، اما به دلیل طرح دعوای پسرعموی مددجو در خصوص مالکیت زمین بعد از ساخت خانه، با طی مراحل قانونی و قضایی تخریب شد.

وی با اشاره به تخریب این خانه، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد اگرچه مددجو حدود ۶۰ سال زمین را در تصرف خود داشت، اما دادگستری بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پسرعموی مددجو به پس دادن زمین به پسر عمو و تخریب خانه حکم داد.

رئیس کمیته امداد امام خمام با بیان اینکه، دهیاری بدون توجه یا بدون اطلاع از وضعیت مالکیت زمین برای صدور پروانه ساخت خانه مددجوی اهل روستای کته سر اقدام کرده بود، گفت: دهیاری این روستا باید پاسخگوی این قضیه باشد.

محمدعلی دشتی در پایان تصریح کرد: برای جبران خسارت وارد شده به بیت المال و مددجوی کمیته امداد پیگیری حقوقی و اداری می‌کنیم.

 

انتهای پیام / ق 

 

خانه یکی از مددجویان خمامی تخریب شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.