معاون جوانان هلال احمر استان ایلام از کسب دو مقام دومی و دو مقام در مسابقات جانبی در هفتمین مرحله کشوری المپیاد آماده خبر داد.

کسب دو رتبه کشوری توسط تیم دادرس پسران جمعیت هلال احمر ایلام

علی اکبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: تیم دادرس پسران استان ایلام دو مقام دومی در مرحله‌های اطفا حریق و حمل مصدوم و دو مقام دیگر نیز در مسابقات جانبی در هفتمین دوره مرحله کشوری المپیاد آماده را کسب کردند.

وی در رابطه با این خبر اظهار کرد: تیم دادرس پسران جمعیت هلال احمر استان ایلام با حضور در اردوگاه شهید باهنر استان تهران و شرکت در مرحله کشوری هفتمین دوره از المپیاد آماده کشور، موفق به کسب دو مقام دومی در آیتم‌های اطفا حریق و حمل مصدوم همچنین مقام اول در مسابقه جانبی هفت سنگ و مقام دوم در مسابقه جانبی حمل آب را کسب کردند.

علی اکبری بیان کرد: این مسابقات در آیتم‌های مختلف پناه گیری و خروج ایمن ، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی ریوی، کنترل خونریزی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اطفا حریق، اسکان اضطراری ومسابقات جانبی فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء سطح توانمندی دانش آموزان در شرایط سخت می‌باشد.

معاون جوانان هلال احمراستان ایلام در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی افراد در طول اجرای هفتمین المپیاد آماده در سطوح شهرستانی و استانی افزود: المپیاد طرح ملی دادرس یعنی رقابتی مهیج و پایاپای در کنار مؤلفه‌های دیگری همچون همدلی، دوستی، رفاقت و مشارکت از اهداف کاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، که با همکاری خوب آموزش و پرورش با هلال احمر این طرح به صورت مشترک برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم خواهران دادرس استان ایلام نیز به این مسابقات اعزام شده اند.

انتهای پیام/ ن

کسب مقام دومی توسط پسران دادرس ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.