نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حضور سرمایه‌گذار در استان زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند.

ایجاد زمینه اشتغال جوانان با حضور سرمایه گذار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام کریمی تبار نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: حضور سرمایه‌گذار در استان زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند، از این رو در جهت برطرف کردن بیکاری باید از طرح‌های اشتغالزایی استقبال کرد.

وی افزود: حکومت بعث عراقی با حمایت آمریکا و متحدانش با وارد شدن جنگ با ایران فکر می‌کرد که می‌تواند بر حکومت نوپای جمهوری اسلامی تسلط پیدا کند، اما پس از آنکه بر تعدادی از استان‌های مرزی کشور ورود کرد با مقاومت مردم از کشور رانده شد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار اظهار کرد: ایلام در جنگ ۸ سال دفاع مقدس از محور‌های مختلف مورد تهاجم قرار گرفت، اما مردم این استان در آن شرایط با اوج مظلومیت و شجاعت در سنگر‌ها به دفاع از خاک میهن پرداختند و این امر مهم سند افتخار مردم ایلام است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا با خارج شدن از قرارداد برجام، اعتبار جهانی خود را از دست داد و این موضوع سبب بی‌اعتمادی عمومی به این کشور و متحدانش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: توقیف کشتی انگلیس و سرنگونی پهپاد آمریکا در ایران نشان از بدبختی این دو کشور استعمارگر و آغاز صیانت از جهان اسلام است.

وی مطرح کرد: هر آن‌چه که موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین شود برای کانون خانوادگی مفید است و در ایجاد آن باید حداکثر کوشش مبذول شود و یا به عکس هر چیزی که باعث سستی روابط و دلسردی آنان شود به حال زندگی خانوادگی زیانمند است و باید با آن مبارزه کرد.

انتهای پیام/ ن

حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در استان ایلام

برچسب ها: سخن بزرگان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.