دونده سرعتی کشورمان گفت: به فدراسیون دوومیدانی به علت بی اطلاعی از برنامه اردویی ملی پوشانش باید مدال افتخار داد.

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بی اطلاعی مسئولان فدراسیون دوومیدانی از برنامه تمرینی و اردویش اظهار کرد: باید به فدراسیونی که نمی‌داند ورزشکاران ملی پوش در کدام کشور و به چه مدتی در اردو هستند مدال افتخار داد. من یک ماه است که در اردوی خارج از کشور مشغول به تمرین هستم و هدفم حضور با قدرت و بهتر از دوره قبل در مسابقات قهرمانی جهان است.

اردوی فرانسه را با هزینه شخصی برگزار کردم

تفتیان در ارتباط با مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص اینکه او یکی - ۲ هفته در اردوی فرانسه زیر نظر مربی فرانسوی اش تمرین می‌کند، گفت: باید عرض کنم که رسالت و ماموریت فدراسیون ایجاد شرایط و امکانات تمرینی مطلوب متناسب با سطح فعالیت هر ورزشکار است، به همین خاطر لازم می‌دانم به عرض دوستانمان در فدراسیون دوومیدانی برسانم من یکی-۲ هفته نه بلکه بیش از یک ماه است با هزینه شخصی در اردوی خارج از کشور زیر نظر مربی فرانسوی که آن هم به صورت شخصی با وی قرارداد بسته ام تمرین می‌کنم و اطلاعات اشتباهی که در رسانه‌ها از سوی فدراسیون دوومیدانی منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

بودجه فدراسیون در جا‌های مختلف هزینه می‌شود

ملی پوش دوومیدانی کشورمان گفت: دوستان ما در فدراسیون دوومیدانی باید به این مهم توجه کنند که هر مطلب یا هر خبری منتشر می‌کنند باید سنجیده باشد و عواقب بعد از منتشر شدن را هم بررسی کنند. اخباری باید از سوی فدراسیون منتشر شود که برای آن‌ها برنامه ریزی کرده باشد و به اجرا در آورد. اینکه بودجه فدراسیون در جا‌های مختلف هزینه شود و ورزشکاران با هزینه‌های شخصی در سراسر کشور تمرین کنند و فدراسیون اخبار آن‌ها را منتشر کند این قابل قبول نیست و از مدیریت حرفه‌ای در ورزش بسیار فاصله دارد.

برنامه‌های من را اعتبار مالی از سوی متولی دوومیدانی مدیریت می‌کند

او بیان کرد: چندی پیش رئیس فدراسیون دوومیدانی مصاحبه‌ای در خصوص اینکه برنامه‌های تفتیان را دبیر فدراسیون مدیریت می‌کند منتشر کرد و تا کنون بعد از گذشت هفته‌ها که برنامه خودم را به فدراسیون ارائه دادم هیچ پاسخی دریافت نکردم و به همین دلیل می‌خواستم در پاسخ چند هفته پیش رئیس فدراسیون اعلام کنم که برنامه‌های من و هر ورزشکار دیگری را اعتبار مالی و جذب حامی از سوی متولی دوومیدانی کشور مدیریت می‌کند. به هر حال این برنامه به دست هر کسی بدون پشتوانه مالی مدیریت شود کارساز نیست و این مصاحبه‌ها تنها امروز فدراسیون دوومیدانی را به فردا تبدیل می‌کند و هیچ رشد کیفی را شاهد نخواهیم بود.

از سکوتم سوبرداشت می‌شود

تفتیان تصریح کرد: اکثر اهالی دوومیدانی با شناختی که از من دارند می‌دانند که پیوسته هدفمند زندگی کردم و همیشه ورزشکار نتیجه محوری بودم. همچنین در اصول زندگی حرفه‌ای، حاشیه برای ورزشکار سم است که من به همین دلیل به ندرت مصاحبه می‌کنم چرا که تمرکز بر روی تمریناتم را اولویت قرار می‌دهم تا اینکه در رسانه‌ها با مسئولینی که وظیفه دارند دوومیدانی را توسعه دهند گفتگو کنم. به هر حال گاهی از سکوت من سو برداشت می‌شود و خودشان را در ارتباط با من بی عیب و نقص می‌دانند.

دونده سرعتی کشورمان تصریح کرد: رئیس فدراسیون دوومیدانی ماموریت و رسالت خود را فراموش کرده و به جای حمایت از ورزشکاران ملی پوش فقط دنبال کار‌های خودش است و برای انتخاب شدن در پست‌های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و انتخاب مجدد برای ریاست فدراسیون تلاش می‌کند. به هر حال هر چند که اکثر دوستان معتقدند که باید زودتر حرف زد، چون دیر می‌شود، اما من معتقدم هیچ وقت برای گفتن حقایق دیر نمی‌شود و پس از مسابقاتم بیشتر سخن خواهم گفت.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار