مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از توقیف موتور سیکلت سی بی ۴۰۰ تا کشف ۱۰۲ کیلو مواد افیونی در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ علی افخمی رئیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی یزد حین گشت زنی به ۲ دستگاه خودرو که از استان‌های جنوبی عازم مرکز کشور بودند مشکوک شده و آن‌ها را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۷ کیلو تریاک و ۱۵ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ افخمی تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پایان مزاحمت سی بی ۴۰۰ برای شهروندان یزدی

سرهنگ غلام رضا برزگر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه موتور سیکلت سی بی ۴۰۰ که با صدای ناهنجار خود آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: راکبان موتور سیکلت به علت ایجاد مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان یزد  از عزم قاطع این فرماندهی برای برقراری نظم و امنیت در سطوح مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند.

کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریزگفت : در اجرای طرح اخیر مبارزه سرقت موتور سیکلت در این شهرستان تعداد ۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی هدف پلیس از اجرای طرح مبارزه با سرقت را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و به شهروندان توصیه کرد: موتور سیکلت خود را حتی برای لحضه‌ای کوتاه بدون فقل در مقابل منزل، مغازه رها نکنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.