فرمانده انتظامی استان قزوین :

کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی خبر داد.

کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در استان، پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، چند سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در استان البرز شناسایی و دستگیر کرد.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر بالایی اموال سرقتی از جمله انواع فرش و تابلو فرش دستباف، لوازم منزل، طلاجات و تلفن همراه به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گفته او، از متهمان ۳ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو پارس و تعدادی آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان در در بازجوئیی فنی ماموران به ۷۰ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند و تا کنون ۴۰ نفر به عنوان مالباخته از شهر‌های تهران، قزوین، البرز و مشهد شناسایی شدند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان در استان‌های مختلف کشور با توجه به کشف حجم بالای اموال مسروقه ادامه دارد یادآور شد: هموطنانی که اموال منزلشان به سرقت رفته برای شناسایی اموال سرقتی خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

انهدام باند سارقان منزل در قزوین 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار