رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حل کردن مشکلات اقتصادی و بیکاری از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشت تا با رونق سرمایه گذاری مشکل نرخ پایین ازدواج را نیز بهبود بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به روز ازدواج گفت: حل کردن مشکلات اقتصادی و بیکاری از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشت تا با رونق سرمایه گذاری مشکل نرخ پایین ازدواج را نیز بهبود بخشید.

او با اشاره به ضرورت پیوند اساسی اشتغال و سرمایه گذاری، ادامه داد: باید از حضور سرمایه گذاران در شهر استقبال کرد، چون این شهر ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد که با استفاده درست از آن می‌توانیم بیکاری را از بین ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به از سالروز صدور فرمان مشروطیت و روز حقوق بشر اسلامی، گفت: تنها کشوری در منطقه هستیم که سابقه دموکراسی و توجه به حقوق مردم در آن پیشینه صد ساله دارد و بیانگر روح حاکم بر فضای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی این کشور است.

حیدری افزود: منشور حقوق شهروندی و شهرنشینی که چندی پیش در این کلانشهر رونمایی شد نیز باید به صورت جدی در تمام حوزه‌های شهرداری مورد توجه باشد.

انتهای پیام//د. ف

توجه جدی به منشور حقوق شهروندی در شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.