شورای پنجم و مدیریت شهری از سرمایه‌گذاران پروژه‌های مشهد در امر توسعه شهر حمایت می‌کنند.

حمایت شورای پنجم و مدیریت شهری از سرمایه‌گذاران پروژه‌های مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد گفت: جلسه اخیر شورای شهر مشهد تصویب تشکیل انجمن سازندگان پروژه‌های بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را داشتیم و امیدواریم که با تعاملات خوبی که میان مدیران شهری و سرمایه‌گذاران برقرار می‌شود شاهد نتایج مطلوب و درخشان باشیم.
 

او افزود: فعال شدن انجمن کارآفرینان موجب ایجاد مزیتی خوب در منطقه ثامن مشهد شده و سبب خارج‌شدن مجریان پروژه‌ها از بن بست‌های سر راه خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد گفت: مشارکت سرمایه‌گذاران در ساخت پروژه‌های شهری ارزشمند است و در همین راستا شورای پنجم از روز نخست فعالیت خود تاکید ویژه بر جذب سرمایه‌گذاران در امر مشارکت در پروژه‌های شهری داشته و مدیریت شهری در این مسیر حمایت لازم از فعالان در امر توسعه شهر خواهد داشت.

 

نوروزی افزود: فراهم‌آوردن تسهیلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) و همچنین بازگشایی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی از جمله اولویت‌های مدیریت شهری است.

 

او ادامه داد: شهردار مشهد نیز در بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه ها مصمم است و در بازدید اخیر خود از سطح منطقه ثامن بر این مهم تاکید داشته است.

 

انتهای پیام//ف.ح


ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه شهر در اولویت مدیریت شهری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.