مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال ۵۹۵ زوج مددجوی تحت حمایت با دریافت کمک هزینه ازدواج یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

آماده کردن شریط ازدواج  با الگوی ایرانی _ اسلامی برای زوجین نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: حمایت و ارائه بسته‌های تشویقی ازدواج این نهاد شامل حال دختران و پسران مددجو و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است.

او تصریح کرد: در سه ماهه امسال ۵۹۵ زوج مددجو و نیازمند با دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند که برای این امر بیش از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در این مدت ۳۸۸ دختر مددجو، ۳۴ نوعروس نیازمند، ۱۳۸ پسر مددجو و ۳۵ بانوی ازدواج مجدد زندگی خود را تشکیل دادند و از این نهاد خدمت دریافت کردند.

آسوده افزود: سال گذشته پنج هزار و ۹۷۸ خدمت ازدواج با تامین اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به مشمولان تحت حمایت ارائه شده است.

او با اعلام اینکه در استان همزمان با سراسر کشور در هفته ملی ازدواج به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار بر اساس تاکیدات دینی و ترویج الگوی ازدواج ایرانی _ اسلامی برنامه‌هایی پیش بینی و اجرا می‌شود، تصریح کرد: گذراندن دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی، آشنایی با امور حقوقی، تبیین ازدواج و نظام خانواده از دیدگاه اسلام و فرزندپروری لازمه دریافت جهیزیه و یاکمک هزینه ازدواج از کمیته امداد است.
 
انتهای پیام//ع.م

آماده کردن شریط ازدواج  با الگوی ایرانی _ اسلامی برای مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.