مراسم تشییع پیکر جانباز شهید انقلاب در مشهد آغاز شد.

آغاز مراسم تشییع پیکر جانباز شهید انقلاب در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مراسم تشییع پیکر سید محمد علی کاشف الحسینی، جانباز ۷۰ درصد دوران انقلاب که دیروز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی آغاز شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران اجرایی خراسان رضوی، فرماندار مشهد و جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس از آسایشگاه امام خمینی پارک ملت حضور دارند پیکر این جانباز شهید بر دستان مردم شهید پرور مشهد به سمت حرم رضوی در حال تشییع است.

پیکر شهید کاشف الحسینی پس از تشییع و اقامه نماز و طواف در حرم رضوی در قطعه شهدای بهشت رضای مشهد به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: شهید کاشف الحسینی مبارز انقلابی و جانباز ۷۰ درصد با حضور در جریان مبارزات سال ۱۳۵۷ در مشهد در ۱۰ دی در چهار راه شهدای مشهد دچار ضایعه نخاعی شد و به درجه جانبازی نائل آمد و دیروز به یاران شهیدش پیوست.

شهید سید محمد علی کاشف الحسینی در نخستین دور انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر مشهد به این شورا راه یافت.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۴۹ شهید، ۴۹ هزار و ۱۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

تشییع پیکر شهید کاشف الحسینی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.