اختلاف مالی در یکی از روستا‌های بخش "قرقری" شهرستان هیرمند منجر به قتل شد.

دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در سردار  احمد طاهری  جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی گزارش یک فقره تیراندازی منجر به قتل در عصر روز دوم مردادماه سال در یکی از روستا‌های توابع بخش قرقری شهرستان هیرمند بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد در پی نزاع طایفه‌ای ناشی از اختلافات مالی نزاع دسته جمعی رخ داده و در این نزاع سه نفر با سلاح ساچمه زن مجروح و به بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهر هیرمند منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخصات شد یکی از مجروحان این حادثه که جوانی ۳۵ ساله است به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرده است.

سردار طاهری عنوان کرد: با فوت مرد جوان با هماهنگی قاضی ویژه قتل پرونده وارد مرحله‌ای جدیدی شد و در همان ساعات اولیه گزارش قتل ۲ نفر از عاملان این نزاع دستگیر و برای بازجوئی‌های فنی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس، ضارب که جوانی ۲۶ ساله است را معرفی و کارآگاهان پلیس آگاهی با اطلاعات بدست آمده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم را در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر زابل دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان این پروندتصریح کرد: پلیس با کسانی که به خواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان را به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در هیرمند

برچسب ها: قتل ، هیرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار