ابطحی طی تذکری در صحن علنی:

نمایندگان در جریان سوال از وزرا، برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند/ باید به داد مردم برسیم

نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: برخی نمایندگان شأن مجلس را رعایت نمی‌کنند و در جلسه سوال از وزرا قربان صدقه هم می روند.

نمایندگان در جریان سوال از وزرا، برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند/ باید به مردم داد برسیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: شأن مجلس باید حفظ شود، اما متأسفانه برخی نمایندگان به ویژه در طرح سوال از وزرا این موضوع را رعایت نمی‌کنند به گونه‌ای که در جریان سوال از وزیران در صحن علنی شاهدیم که قربان صدقه هم می‌روند و برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند، اگر قانع شده‌اند چرا سوال از یک وزیر را به صحن علنی می‌کشانند؟

وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان 15 دقیقه فرصت دارند که در موافقت یا مخالفت با فوریت یک طرح صحبت کنند، اما در جلسه علنی امروز ‌آقای پزشکیان گفت که من می‌گویم 5 دقیقه صحبت کنید که این رفتار دیکتاتوری محض است و بهتر است مجلس را جمع کنید.

ابطحی بیان کرد: بر اساس ماده 29 برنامه ششم توسعه دولت مکلف به شفاف سازی در حقوق و دستمزد مقامات است، اما تاکنون به این قانون عمل نکرده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر اظهار کرد: دولت توجهی به قانون بودجه 98 مبنی بر سهمیه بندی کالاهای اساسی نمی‌کند، ما با دولت درگیری نداشته و نمی‌خواهیم چوب لای چرخش بگذاریم اما باید به داد مردم برسیم تا مشکلات آنان حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
نمايندگان اين دوره اصلا کار خاص برا ملت نکردن نمايندهدولت بودن گويا تا ملت
آخرین اخبار