ساعدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح مبارزه با تحریم‌های آمریکا با حضور مسئولان قرارگاه خاتم و وزارت نفت بررسی شد/ ادامه برگزاری کارگروه‌های تخصصی در آینده

عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون با وزارت نفت و قرارگاه خاتم برای بررسی استفاده از توانمندی‌های کشور برای مبارزه با تحریم‌ها خبر داد.

طرح مبارزه با تحریم‌های آمریکا با حضور مسئولان قرارگاه خاتم و وزارت نفت بررسی شد/ ادامه برگزاری کارگروه‌های تخصصی در آیندهقاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: امروز سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و زنگنه وزیر نفت به همراه معاونان خود برای بررسی آخرین وضعیت ظرفیت و توانمندی‌های کشور در نشست این کمیسیون حضور یافتند.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم مبارزه با تحریم‌های آمریکا علیه ایران، رویکرد جدیدی بین دولت، مجلس، بخش خصوصی و فعال دولتی نسبت به استفاده از توانمندی‌های داخلی به ویژه تکنولوژی و نیرو‌های انسانی ایجاد شده است تا بتوانیم با این تحریم‌ها مبارزه کنیم.

عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: این مسائل به صورت یک طرح در جلسه امروز بررسی شد و قرار است جلسات کارگروه‌های تخصصی با دولت و قرارگاه خاتم در آینده پیگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار