معاون نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: ضعف نظارت و ناآگاهی خانواده‌ها در بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌زا است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،خسرو کردمیهن معاون نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: ضعف نظارت و ناآگاهی خانواده‌ها در بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌زا است به همین سبب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند در انتقال این موضوع به خانواده‎ها نقش اساسی داشته باشد.

خسرو کردمیهن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و اعضای کودک مرکز فرهنگی هنری مجتمع زاهدان اظهار داشت: اعتماد مردم به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرمایه‌ای گران‌بهاست که با آن می‌توان در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کرد.

وی با اظهار شگفتی از تسلط کودکان بر بازی‌ها گفت: با انتقاد‌ها موافقم و با بازی‌های خارجی مخالف نیستم، اما توصیه می‌کنم بازی‌هایی انتخاب کنید که مجوز دارند و سالم هستند.

معاون نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای افزود: بازی‌ها نباید بچه‌ها را از کار‌های مهم دیگری مانند تحصیل، کمک به خانواده و ... دور کند.

انتهای پیام/گ

ضعف نظارت خانواده‌ها در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار