بازرس مجمع ملی جوانان کشور با تاکید بر اینکه جوان انرژی و توانایی‌اش حلال مشکلات کشور است، گفت: ورزش و جوانان نیازمند ادامه جوانگرایی است.

علی یزدان پناه احمدآبادی، بازرس مجمع ملی جوانان کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جوانگرایی در حوزه مدیریتی یکی از ضرویاتی است که می‌تواند انرژی و پویایی قابل توجهی را در ابعاد گوناگون ایجاد کند.

سخنگوی مجمع جوانان استان کرمان افزود: امروزه دنیا به این مسئله اذعان می‌کند که ثروت اصلی جوامع را نه در منابع زیرزمینی آن، بلکه باید در نیروی انسانی آن جستجو کرد.

یزدان پناه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت توانمند سازی جوانان در عرصه‌های مختلف خواستار انتخاب مدیریت جوان و کارآمد برای دستگاه متولی امر و اثرگذار ورزش و جوانان شد.

عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان با اعلام اینکه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف رهگشای مشکلات خواهد بود، تصریح کرد: قطعاً مدیریت جوان و کارآمد به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و کشور کمک می کند.

یزدان پناه پویایی و پیشرفت حوزه جوانان را مرهون مدیریت جوان و پرتلاش عنوان و ابراز امیدواری کرد: این راه همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/ب

جوانگرایی نیاز امروز مدیریت کشور

.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار