رتبه دوم برای مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمان گفت:در ارزیابی سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای هوشمند ITS مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

رتبه دوم برای مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای در بخش نظارت و بهره برداری از سامانه‌های هوشمند منتهی به سه ماهه پایان خردادماه ۹۸ در مدیریت پروژه‌های ترددشماری، سامانه‌های ثبت تخلف، توزین‌های در حال حرکت، تابلو‌های پیام نما و مدیریت ناوگان امدادی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به درجه بندی تشکیلاتی انجام شده سازمان راهداری و حمل و نقل کشور و تقسیم بندی استان‌های سراسر کشور، استان کرمان موفق شد رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد که این امر نشان دهنده استفاده صحیح و بهینه از سامانه‌های qis در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان است.

سید علی خانی تصریح کرد: طرح توسعه سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای هوشمند qis بعنوان یکی از برنامه‌های جدی این اداره کلاست که با جدیت در دستور کار قرار دارد که توسعه دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری، سامانه‌های توزین در حال حرکت و ترددشمار‌ها در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/ح

رتبه دوم کرمان درارزیابی سیستم حمل ونقل جاده ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار