صبوری دیلمی گفت:با پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه اتصال شمال به جنوب زیرگذار استاد معین، امیدواریم تا پایان سال پروژه به بهره برداری برسد.

اتصال شمال به جنوب زیر گذار استاد معین برقرار شد/ پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه تا مردادماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم بهربرداری از اتصال شمال به جنوب زیر گذر استاد معین در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه زیر گذر استاد معین گفت:این پروژه جزء یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران در سال ۹۸ است که امیدواریم بتوانیم تا انتهای سال آن را بهره برداری کنیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت:خاکبرداری این پروژه از دو سمت شمال و جنوب خیابان آزادی امروز به اتمام رسید و این دو نقطه به یکدیگر وصل شدند.

صبوری با اشاره به اهمیت پروژه زیرگذر استاد معین، گفت: این زیرگذر شمال به جنوب خیابان استاد معین را به محله طرشت وصل می‌کند.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره میزان پیشرفت پروژه تا به امروز گفت: این پروژه تا امروز نزدیک ۴۸ درصد پیشرفت داشته است و خوشبختانه عقب افتادگی در برنامه تکمیل و افتتاح زیر گذر استاد معین نداریم.

دیلمی با اشاره به اینکه خاک برداری پروژه استاد معین در شش مرحله انجام می‌شود، گفت: بزرگترین مسئله در این پروژه نزدیکی زیرگذر به ایستگاه مترو و خیابان آزادی است که این کار موضوع کار خاکبرداری را مشکل و پیچیده می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در توضیح روش خاک برداری این پروژه گفت: خاکبرداری این پروژه به روش اتریشی انجام شده است.

صبوری گفت: پیش‌تر در این نقطه چراغ راهنمایی وجود داشت که با احداث خط بی آر تی، چراغ راهنما حذف و ارتباط شمال و جنوب خیابان قطع شده بود که این ارتباط امروز برقرار می‌شود.

وی درباره معارضان این پروژه گفت: خوشبختانه معارض جدی در این پروژه وجود نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار