شهردار اصفهان گفت: در چند ماه گذشته، تعمیرات و تجهیزات جدیدی در مجموعه باغ نورانجام شده و این مجموعه با امکانات بهتری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نوروزی شهردار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: باغ نور یکی از مجموعه‌های فرهنگی تفریحی شهر است که شهرداری اصفهان در چند ماه گذشته تعمیرات و تجهیزات ویژه‌ای را در این مکان انجام داد که از این به بعد با امکانات بهتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه با جاری بودن اب در زنده رود، مردم بیتر از مجموعه‌هایی مانند باغ نور استفاده می‌کنند افزود: امروز عصر طی آئین بازگشایی، مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نور با شرایط بهتر در خدمت مردم قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: یکی از گلایه‌های مردم، حضور موتورسیکلت‌ها در پارک‌ها است که در این مورد حق با شهروندان است چراکه من هم در بازدید سرزده‌ای که از پارک‌های شهر داشتم با این مسئله برخورد کرده ام.

او با تاکید بر اینکه: مردم برای آرامش به پارک‌ها می‌آیند و کسی نباید این آرامش را از آن‌ها سلب افزود: به معاونت خدمات شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ماموریت دادم تا با طرح ترافیکی مناسب مسئله را حل کنندف، اما ایم مسئله زمان بر است و علاوه بر اقدامات شهرداری باید با فرهنگ سازی و آموزش برای حل این موضاعات اقدام کنیم.

نوروزی ادامه داد:. از همه موتورسواران می‌خواهیم وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌هایی که خدمات شهری تعبیه کرده و یا فضا‌های بیرون از پارک‌ها بگذارند تا همه با هم تضمین کننده آرامش و حس خوب برای همدیگر باشیم.

انتهای پیام/ی
 


فرهنگ سازی برای رفع معضل موتورسواران در پارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.