نماینده مردم شاهین شهر گفت: اگر ظرف روز‌های آینده سامانه شفافیت حقوق و مزایای مسئولان توسط دولت راه اندازی نشود، مجلس از طریق کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.


دولت برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایا دست دست می‌کند/اگر این سامانه راه اندازی نشود مجلس ورود پیدا خواهد کردحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سامانه شفافیت حقوق و مزایای مسئولان گفت: این قانون در پایان سال ۹۵ تصویب شده و قرار بود که در سال ۹۷ این سامانه در دسترس عموم قرار بگیرد.

وی افزود: متاسفانه دولت برای راه اندازی این سامانه دست دست می‌کند، همچنین این وظیفه بر عهده سازمان امور اداری و استخدامی است، اما به دلیل آنکه کار خود را به درستی انجام نداده سعی دارد تا توپ را در زمین وزارت اقتصاد بیندازد.


بیشتر بخوانید: چرا سامانه حقوق و مزایا در دسترس نیست؟

سامانه شفاف‌سازی حقوق و مزایا به زودی رونمایی می‌شود


حاجی دلیگانی تصریح کرد: سازمان امور اداری استخدامی می‌گوید که عده‌ای از مسئولان اطلاعات خود را ارائه نکرده‌اند تا سامانه راه اندازی شود، اما به نظر بنده بهتر است که سامانه شفافیت با همین وضعیت به راه بیفتد تا مردم بدانند چه مدیرانی را انتخاب کرده اند.

نماینده مردم شاهین شهر افزود: اگر ظرف روز‌های آینده سامانه شفافیت حقوق و مزایای مسئولان توسط دولت راه اندازی نشود، مجلس از طریق کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: لازم است که اطلاعات این سامانه در اختیار عموم مردم قرار گیرد تا میزان اعتماد مردم به مسئولان نظام افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
اینکه راه اندازی بشه ازیک نظر خوبه واز یک نطر بد.خوبه که مسوولین نحومی بگیر لومیرن ودستشون رومیشه ومردم حواسشونو جمع میکنندکه برای انتخاب مسولان دراینده،گول وعده وعیدهای انتخاباتی را نخورند.وبد اینجاست که قشرکارمندوکارگر وضعیف،بادیدن حقوقهای بالای مسوولان،دچاریاس وافسردگی میشوند.آخه حقوق۲ملیونی کارمند وکارگرکجا وحقوق ده و۱۵و۲۰ملیونی مسوولان کجا؟اگه از شدت افسردگی دردم جان دهد حق دارد!فاصله طبقاتی اخه چقـــــــــــــــــدر؟!!!!!!
Luxembourg
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
مجلسی که به شفافیت آرای خودش رای منفی میده انتظاری ازش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
چرا دست دست نکند خوب منو شما حقوق نجومی نمیگیریم معلوم است نمیخواهند مشخص کنند هر کدامشان چقدر از بیت المال برداشت میکنند .اخه یک نفر بوحقوق معمولی میتواند خانه چند ده میلیاردی بخرد .باید حقوق قشان چقد باشد که بتواننند چنین دارائی به هم بزنند.علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۴۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
همون یه باربرای افزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان وارد عمل شدید بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
چون حقوق های مسئولان نجومی هست اجتناب می کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
فقط حقوق کارمندان جز و کم درامد شفاف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
بنظرتان سامانه ای که تفاوتهای بسیار را میرساند راه اندازی میشود و راه می افتد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
مگر اینکه نمایندگان ملت دست بکار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
دولت فقط برای مذاکرات برجام نافرجام وتصویب برجام تعلل نکرد.برای اجرای سند 2030هم ازکسی اجازه نگرفت و این سند خیانت بار خسارت بار ضدفرهنگی ضد دین را امضا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه این سند۲۰۳۰فرهنگ غنی کشورمان رابه نابودی کشاند!ای،کاش به جای مخفیانه امضاء و اجراکردنش،ازفرهنگ ودین کشورحمایت میکردند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
زیرا عدالت نیست و مدیران صدها میلیونی لو میروند.
این فاصله بین فقیر و غنی و دریافتی‌ها در اکثر دولتها ، واقعا نوبر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
سامانه راه بیفته و بخواد واقعیت کل دریافتی ماهانه مدیران را نشان دهد مردم تاب و تحمل ندارن ببینن
آخرین اخبار