مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: آتش در ارتفاعات کازرون و کوهمره به طور کامل مهار شده است.

آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: آتش سوزی در ارتفاعات کازرون به طور کامل مهار شده و در حال پاکسازی آن جا هستیم.

او ادامه داد: دیروز هم به علت باد شدید مشکل ایجاد شده بود و با خاموش کردن آتش، وزش باد باعث شعله ور شدن آن می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: فقط گیاهان خشک شده در آتش سوخته اند و درختان سبز منطقه دچار آتش سوزی نشده اند و اگر هم آسیبی دیده اند کُنده‌های آن‌ها کمی آسیب دیده و مشکلی ندارند.

او درخصوص میزان خسارت وارده افزود: میزان خسارت را منابع طبیعی پس از ارزیابی و بررسی منطقه ارائه می‌دهد.

حیات نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس عشایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان این که آتش سوزی در ارتفاعات کازرون و کوهمره سرخی به طور کامل مهار شد، اظهار کرد: اکنون در حال کنترل و پایش منطقه هستیم.

او با بیان این که اکنون اکثر نیروها به پائین ارتفاعات منتقل شده اند، اضافه کرد: نیروهای منابع طبیعی در ارتفاعات حضور دارند که در صورت آتش سوزی مجدد اطلاع داده شود و اقدامات لازم برای خاموشی آتش صورت گیرد.

 آتش سوزی از دوشنبه شب ۷ مرداد از کوه بایم مشرف بر روستای ابمیک جره و بالاده کازرون شروع شد و تا منطقه کوهمره سرخی حد فاصل شهر‌های شیراز، کازرون، میمند گسترش پیدا کرد.

انتهای پیام/چ

آتش در ارتفاعات کازرون

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار