معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از حضور ۷ اکیپ امداد و نجات در در روستا‌های سیل زده شهرستان سلماس خبر داد.

حضور ۷ اکیپ امداد و نجات در در روستا‌های سیل زده شهرستان سلماس/امدادرسانی ادامه داردرضا مسافر معاون  امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با اشاره وقوع سیل در روستای شهرستان سلماس گفت:ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز بر اثر بارش شدید باران و تگرگ در مناطق مرزی این شهرستان، ۵ روستای بالادست این شهرستان دچار سیل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود:بر اثر ادامه بارش‌ها و انتقال آب از بالادست به پائین دست هم اکنون سیل در ۳ روستای پایین دست جاری شده است که ۷ اکیپ امداد و نجات در در روستا‌های سیل زده این شهرستان حضور دارند.

مسافر افزود:۴ مصدوم به خاطر سیل به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان سلماس مراجعه کرده اند که دو تن به وسیله اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر استان به بیمارستان منتقل شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:اکیپ‌های امداد و نجات هم اکنون در منطقه به حادثه دیدگان تغذیه و اسکان اضطراری ارائه می‌دهند و امداد رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

 

وقوع سیل در شهرستان سلماس

 

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.