به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نسل چهارم پرادو (J ۱۵۰)، شاهد تیپ جدیدی بهنام TXL بودیم که بهعلت حذف اکثر تجهیزاتش، چیزی مشابه GXهای نسل سوم از آب درآمده بود.
نکته جالبتر اینجاست که این تیپ چه در مدل ۲ در و چه در مدل ۴ در، با نام TXL فروخته میشد درحالیکه مدل ۲ در از پیشرانهای ۴ سیلندر نیرو میگرفت، ولی مدل ۴ در، قدرتش را مدیون پیشرانهای ۶ سیلندر بود.
نکته جالبتر اینجاست که این تیپ چه در مدل ۲ در و چه در مدل ۴ در، با نام TXL فروخته میشد درحالیکه مدل ۲ در از پیشرانهای ۴ سیلندر نیرو میگرفت، ولی مدل ۴ در، قدرتش را مدیون پیشرانهای ۶ سیلندر بود.
انتهای پیام/