مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز از بررسی ایمن‌سازی و وضعیت سازه‌ای هتل آسمان از صبح امروز خبر داد.

ایمن‌سازی و وضعیت سازه‌ای هتل آسمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آتش سوزی در ساختمان هتل آسمان شیراز که حوالی ساعت ۱۱ ظهر دیروز آغاز شد با تلاش ۱۴ ساعته آتش نشانان شیراز مهار شد.

دقایقی پیش معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که عملیات هتل آسمان ساعت ۵ بامداد به‌طور کامل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:مهار حریق ساختمان هتل آسمان شیراز+ تصاویر و فیلم


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی شیراز از نخستین لحظات حادثه در صحنه بودند و با نجات جان ۳۰ نفر از کارگران و اطفای شعله‌های آتش ادامه عملیات مبنی بر تخلیه دود و خنک‌سازی را تا ساعت ۲ بامداد ادامه دادند.

محمدهادی قانع افزود: آتش‌نشانان تا صبح در محل حضور داشتند و کار لکه‌گیری را انجام دادند.


بیشتر بخوانید: نظام مهندسی مسئول بررسی استقامت سازه هتل آسمان/نتیجه تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود


او با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان آماده تحویل به بخش بررسی توسط مهندسین سازه است، افزود: در ساعات اولیه صبح امروز شورای مدیریت بحران شهرستان شیراز برگزار و مقرر شد که مهندسان سازه با همکار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نسبت به بررسی‌های داخلی این ساختمان اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز شورای تامین شهرستان شیراز تشکیل و در این جلسه ضمن ارائه گزارش سازمان متبوع، تصمیم نهایی مبنی بر بازگشایی خیابان رودکی اعلام خواهد شد.

قانع ادامه داد: امروز ایمنی‌سازی سازه از سوی کارشناسان بررسی می‌شود.

قانع انبارکردن بیش از ۲ هزار تشک فنری در طبقه منفی دو در کنار مواد قابل اشتعال مانند گازوئیل، تینر و کپسول گاز را علت این حادثه اعلام کرد.
انتهای پیام/م

مهار آتش در هتل آسمان شیراز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار