مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: سال گذشته حدود ۹۰ هزار نفر در درمانگاه نورآباد ویزیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  دکتر امین بهاروندمدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در آیین برقراری شیفت عصر درمانگاه شهدای نورآباد، اظهار کرد: در سال ۹۶ در این درمانگاه حدود ۷۰ هزار نفر ویزیت شده‌اند.

بهاروند تصریح کرد: در سال ۹۷ با یک شیفت این تعداد به حدود ۹۰ هزار نفر رسیده که بر این اساس در طول سال هر بیمه شده‌ای دو الی سه بار به این درمانگاه مراجعه کرده است.

وی بیان کرد: هزینه درمان در سال ۹۶ حدود ۲ و نیم میلیارد تومان بوده و در سال ۹۷ تقریبا نزدیک به ۳ میلیارد تومان بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد: در نورآباد درمان غیرمستقیم داریم که طرف قرارداد ما هستند و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به آنجا مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند.

بهاروند بیان کرد: در ۹۶ حدود ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در درمان غیرمستقیم هزینه شده و در سال ۹۷ این رقم حدود ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: تقریبا سازمان تامین اجتماعی در نورآباد سالانه حدود ۸ تا ۸.۵ میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار کرد: این افتخار است برای ما، چون کارگر بیمه شدگان هستیم یک ریال از پول نفت یا جای دیگر به سازمان تامین اجتماعی نمی‌رسد این پولی که گفته می‌شود برای درمان هزینه شده از جیب خود بیمه شدگان هزینه شده است.

بهاروندتصریح کرد: دغدغه ما این است که بتوانیم روز به روز خدمات را بیشتر کرده تا مردم بتوانند خدمات بیشتری دریافت کنند.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی شیفت عصر این درمانگاه خدمات دو برابر خواهد شد و امید می‌رود خدمات را نیز از نظر کیفیت بالا ببریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد: مرحله بعدی این درمانگاه تخصصی شدن است و امید می‌رود با بالا رفتن تعداد بیمه شدگان به سطح تخصصی برسیم.

بهاروند بیان کرد: امید می‌رود در اینجا بتوان بیمارستان ساخت تا خدمات بهتری به بیمه‎شدگان ارائه شود.

انتهای پیام/ر

۹۰ هزار نفر در درمانگاه شهدای نورآباد ویزیت شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار