عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد;

تسریع در راه اندازی استخر شنای دهلران

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:باید در روند عملیات اجرایی راه اندازی استخر شنای دهلران تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; تسریع در راه اندازی استخر شنای دهلراننشست بررسی مشکلات استخر شنای دهلران با حضور نماینده مجلس،مدیر کل ورزش و جوانان استان وفرماندار دهلران برگزار شد.

کاظم زاده  نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:در خواست مردم شهرستان دهلران در خصوص راه اندازی تنها استخر شنای دهلران کاملا به حق است وباید در روند عملیات اجرایی آن تسریع شود.

حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشکلات تاسیساتی استخر شنای دهلران و اقدام برای بازسازی کامل این مجموعه  عنوان کرد:کار ساخت استخری استاندارد با همه امکانات مورد نیاز در دست اقدام است وتا کنون بالغ بر 15میلیارد ریال برای آن هزینه همچنین برای تکمیل آن بالغ بر 15میلیارد ریال دیگر نیاز است .

او افزود: پیش بینی می شود دهه فجر امسال بهره برداری شود.

عسگری فرماندار دهلران هم دراین راستا اظهار کرد: امسال از محل اعتبارات شهرستانی 7میلیارد ریال اعتبار برای استخر دهلران پیش بینی شده است و نباید عملیات اجرایی تعطیل یا روند عملیات به کندی انجام شود همچنین لازم است پیمانکار با افزایش پرسنل اجرایی تسریع در عملیات بازسازی را دنبال کند.

در ادامه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از پیشرفت 25 درصد استخر موسیان خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه 48 میلیارد ریال است.

کاظم زاده،حیدر زاده و عسگری و شیخ محمدی از استخر دهلران و موسین هم بازدید کردند.

انتهای پیام/با

نشست بررسی مشکلات استخر شنای دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.